Rallijsprints ‘Latvija’ pulcē maksimālo dalībnieku skaitu, ar 1. numuru startēs Blūms/Eglītis
Latvijas autorallija 2024. gada sezona 26.-27. oktobrī noslēgsies Rīgā, Biķernieku trasē, kur, pārsniedzot sākotnēji paredzēto maksimālo dalībnieku skaitu, startēs 32 ekipāžas, autosportistiem pārstāvot Latviju, Igauniju, Lietuvu, Poliju un Nīderlandi.
Rallijsprints, kurā ar pirmo starta numuru ātrumposmos brauks 2024. gada Latvijas rallija čempioni – Emīls Blūms / Didzis Eglītis – sāksies sestdien, 26. oktobrī, kad norisināsies skatītājiem ļoti aizraujošais paralēlais ātrumposms, trasē vienlaicīgi izbraucot divām ekipāžām. Rallijsprinta “Latvija” noslēgums paredzēts svētdien, 27. oktobrī, kad dalībniekiem būs jāveic vēl pieci asfalta seguma ātrumposmi.
Rallijsprinta “Latvija” pirmie trīs starta numuri piešķirti ekipāžām, kas visas startēs ABS jeb absolūtās ieskaites klasē – #1 Emīls Blūms / Didzis Eglītis (“Mitsubishi Lancer Evo IX”), #2 Kalvis Blūms / Edijs Dzalbs (“Mitsubishi Lancer Evo”) un kaimiņu lietuviešu ekipāžai #3 Adomas Petrovas / Audrius Šošas (“Ford Fiesta N5”).
Neskatoties uz Latvijai netipiskajiem ātrumposmiem – tiem visiem notiekot pa asfalta seguma ceļiem – pirmo reizi 2024. gada sezonā rallijsprinta un vēsturisko auto sacensībās dalībnieku pieteikumi saņemti visās sešās ieskaites klasēs. Latvijas Rallijsprinta kausa jaudīgākajā ieskaites klasē RSK8, ar pilnpiedziņas “Subaru Impreza” un “Mitsubishi Lancer Evo” automašīnām, pieteikušās sešas ekipāžas, no kurām pirmie ātrumposmos dosies #4 Mārtiņš Ločmelis / Harijs Vējiņš (“Subaru Impreza STI”). Visplašāk pārstāvēta būs ieskaites klase RSK9, kurā startēs kopumā 12 ekipāžas – astoņas latviešu, trīs lietuviešu un viena igauņu, bet pirmie trasē dosies #18 Atis Gromovs / Kaspars Bundzinieks (“BMW 325”). Ne mazāk starptautisks dalībnieku sastāvs arī ieskaites klasē RSK10, kurā startēs autosportisti pārstāvot Poliju, Lietuvu, Nīderlandi un Latviju. Trīs ekipāžas, no kurām pirmie startēs #14 Ralfs Stāmers / Andris Vovers (“Ford Fiesta”).
Ne mazāk saistošas cīņas sagaidāmas arī Latvijas Vēsturisko rallija automašīnu kausā. Jaudīgākajā ieskaites klasē VRK11 automašīnām, kuru dzinēja tilpums nepārsniedz 4000 cm3, pieteikušās piecas ekipāžas, no kurām augstākā starta pozīcija būs #6 Andris Kulbergs / Andis Veinbergs (“Mitsubishi Lancer Evo”). Tikmēr vientilta piedziņas automašīnu klasēs ar zemākajiem starta numuriem izlikti VRK11 – #33 Guntars Danne / Artūrs Pāvilsons (“LADA 2108”), bet VRK12 – igauņi #31 Alar Hermanson / Mati Olde (“LADA VFTS”).
Ar pilnu dalībnieku sarakstu, kā arī sacensību papildu nolikumu un citu informāciju iespējams iepazīties Latvijas Rallija Čempionāta oficiālajā interneta vietnē www.autorally.lv.
Visiem rallijsprinta “Latvija” dalībniekiem, skatītājiem un interesentiem norādām, ka pēc pieteikumu pieņemšanas termiņa beigām tika veiktas izmaiņas sacensību minirallija “Latvija” norises grafikā, kas ļāvis pielāgot arī rallijsprinta “Latvija” norises grafiku, daļai no sestdien paredzētajām aktivitātēm – iepazīšanās ar trasi, atklāšanas ceremonija un pirmais ātrumposms – notiekot par stundu agrāk.
Tāpat minirallija un rallijsprinta apmeklētājiem norādām, ka ieeja Biķernieku trasē un servisa parkā paredzēta bez maksas, bet ja savu favorītu un viņu konkurentu gaitām vēlēsieties sekot no Biķernieku trases tribīnēm – tad jārēķinās ar ieejas maksu, kas noteikta 5 eiro apmērā (katrai sacensību dienai).
Plašāka informācija par miniralliju “Latvija” pieejama www.minirallijs.lv, bet par rallijsprintu “Latvija” interneta vietnē www.autorally.lv. Informācija par abu sacensību norisi pieejama arī sociālā tīkla “Facebook” kontā /RallijsprintsLatvija.
Rallijsprinta “Latvija” norisi 2024. gada 26.-27. oktobrī atbalsta “Conti STL”, “Prodex”, “Hydroscand”, “Green Motors Škoda”, “Biķernieku trase”, “Red Bull”, “www.buy-solutions.com”, “Radio TEV”, “SDK”, “Sports Racing Technologies” un “Swecon”. Sacensības rīko “Rally Latvia” sadarbībā ar biedrību “VAMSK” un Latvijas Automobiļu federāciju.