“Volkswagen” atklājuši un novērsuši Ožjē un Latvalas problēmu iemeslu

“Volswagen” rallija komanda ir atrisinājusi tehniskās problēmas, kas iepriekšējā pasaules čempionāta posmā lika izstāties Sebastjēna Ožjē un Jari-Mati Latvalam.

Abām “Volkswagen Polo R WRC” mašīnām Argentīnas rallijā radās problēmas ar degvielas padevi. Vēlāk, atgriežoties bāzē Volfsburgā, komandas inženieri pārbaudīja motorus un secināja, ka abos gadījumos vainojams viens un tas pats inžektors.

Gan Ožjē, gan Latvalas gadījumā uz vienu un to pašu cilindru padots vairāk degvielas nekā nepieciešams, kā rezultātā radās spiediena pārslodze. Ožjē apstājās jau pēc nobrauktiem 45 kilometriem, kamēr Latvala izstājās noslēdzošās rallija dienas rītā, tobrīd atrodoties trešajā vietā.

Dzinēja attīstības nodaļas vadītājs Dr. Donatuss Vičelhauss atklāj, ka detaļas tika pārbaudītas, palīgā pieaicinot tehniskās attīstības daļas centrālo laboratoriju, bet tagad visas problēmas esot novērstas.

“Izrādās, ka, mašīnām braucot, nolūza daļa no degvielas inžektora,” viņš skaidro. “Nolūzušie fragmenti nobloķēja degvielas inžektora mehānismu, liedzot tam strādāt pilnvērtīgi.”

“Volkswagen Motorsport” apstiprina, ka nākamajā WRC posmā Portugālē, kas notiks no 21. līdz 24. maijam, tiks izmantots citāda veida “Bosch” degvielas inžektors.

Teksts: 4rati.lv
Foto: wrc.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *