Tanaks apsver domu beigt WRC karjeru pēc šīs sezonas

Tanaks WRC

TANAK Ott (EST), Hyundai i20 Coupe WRC, Hyundai Shell Mobis WRT, portrait during the 2020 Guanajuato Rally Mexico, 3rd leg of the 2020 FIA WRC Championaship from March 12 to 15, 2020 at Leon, Guanajuato in Mexico - Photo Francois Flamand / DPPI

Foto: wrc.com

Kamēr aizkulisēs tiek baumots par Ota Tanaka iespējamo došanos no “Hyundai” komandas uz “M-Sport Ford”, pats sportists atzīst, ka nekas nav izlemts un pastāv pat iespēja beigt karjeru pasaules rallija čempionātā.

Tanakam šobrīd ir spēkā līgums ar “Hyundai” uz 2023. gada sezonu, taču zināms, ka viņš ar komandu nav īsti apmierināts. Igauņu pilots ne reizi vien publiski sūdzējies gan par sacīkšu mašīnas neizturību, gan komandas vadības darba stilu.

Ierodoties uz kārtējā WRC posma norises vietu Jaunzēlandē, žurnālisti atkal uzdeva Tanakam jautājumus par viņa nākotni.

“Es vēl neesmu izdomājis,” Tanaku citē medijs “AutoHebdo”. “Nav runa tikai par to, kurā komandā es startēšu, bet arī, vai vispār startēšu. Redzēsim, kā noslēgsies šis gads un kā ies manai ģimenei. Ja es būšu nepieciešams mājās, tad būs jāizlemj par to.”

Tanaks jau kopš 2012. gada regulāri aizvada pilnas sezonas pasaules čempionātā. Iepriekš viņš jau startējis “M-Sport Ford” komandā, tāpat kādu laiku pavadīja “Toyota” vienībā, kuras sastāvā 2019. gadā kļuva par čempionu. Savā WRC karjerā sportists izcīnījis 17 uzvaras un kopumā 40 reizes iekarojis pjedestālu. Šobrīd viņš ir otrajā vietā kopvērtējumā, taču daudz zaudējot vadībā esošajam Kallem Rovanperam.

Arī “Hyundai” pagaidu vadītājs Žiljēns Monsets nesen izteicās, ka vēl nevar oficiāli apstiprināt, kāds būs komandas sastāvs uz 2023. gada sezonu. Tjerī Noivils un Olivers Solbergs visticamāk paliks sastāvā, bet par Danija Sordo nākotni skaidrības nav. “M-Sport Ford” vadība neslēpj, ka meklē kādu spēcīgu pilotu, kurš varētu kļūt par komandas līderi, bet “Toyota” visticamāk turpinās startēt pašreizējā sastāvā.

Izmantotie resursi:
www.motorsport.com