Seska/Franča ekipāžas cīņa par uzvaru Ungārijas rallijā beidzas ar nolauztu riteni
Svētdien, 14. aprīlī “Latvijas Mobilais Telefons” atbalstītā Mārtiņa Seska un Renāra Franča ekipāža aizvadīja dramatiskiem notikumiem pārbagātu cīņu par Ungārijas rallija pjedestālu, bet, esot sacensību līderpozīcijā, sportistu centienus pēc uzvaras sacensību pirmspēdējā ātrumposmā apturēja nolauzts ritenis un sabojāta automašīnas piekare.
Rallija pilots Mārtiņš Sesks: “Diemžēl Ungārijas rallijā finišējām pāragri. Veicu pārāk plašu ieeju līkumā. Sanāca izslīdēt un nedaudz glābt mašīnu. Līkuma izejā bija neredzams betona gabals, atsitāmies un nolauzām riteni, sabojājām automašīnas piekari un sacensības nebija iespējams vairs turpināt.”
More drama in Hungary! After Heikkilä’s mishap, another rally leader, Mārtiņš Sesks, now faces trouble 😳#FIAERC | #RallyHungary pic.twitter.com/vhQNPQKLkB
— European Rally Championship (@FIAERC) April 14, 2024
🇭🇺SS 13 | #RallyHungary
Although we were doing great with the fastest result, we were pulled out of the game at 7.8 km into the penultimate stage because the back left wheel had been pulled. pic.twitter.com/mlMMKH8wQE— Mārtiņš Sesks (@MSesks) April 14, 2024
Pēc vienpadsmit aizvadītiem posmiem Seska/ Franča ekipāžai bija 6.9 sekunžu pārsvars pār sekotājiem un pirmspēdējā, divpadsmitā ātrumposma pirmajos kontrolpunktos tandēms uzrādīja izcili ātru tempu, un bija sacensību vadībā, taču aptuveni 7.8 kilomtrus pēc posma starta piedzīvoja neveiksmi un bija spiesti no sacensībām izstāties.
Drāmas netrūka arī dienu iepriekš, kad pirms noslēdzošā ātrumposma Seska/ Franča ekipāža bija līderi, par 3,8 sekundēm apsteidzot somu pilotu Heikilu, bet tad piedzīvoja neveiksmi un pēdējos trīs kilometrus mēroja ar pārsistu riteni, kas sestdienas kopvērtējumā viņus atsvieda uz otro vietu.
Svētdienas rīta pusē dominēja Heikila, bet Sesks/ Francis atkrita uz ceturto vietu. Atraduši īsto tempu un automašīnas regulējumus, desmitajā ātrumposmā, kas bija arī svētdienas garākais ātrumposms, Sesks un Francis parādīja pārsteidzoši ātru tempu un kļuva par sacensību līderiem. Vienlaikus neticamu neveiksmi piedzīvoja līdz tam vadībā esošais Miko Heikila – traucoties pilnā ātrumā desmitajā ātrumposmā viņš pazaudēja vienu no priekšējiem riteņiem. Pirmo uzvaru Eiropas čempionātā izcīnīja Simone Tempestīni, aiz kura ierindojās Mateu Franseki un Mikloss Čomoss.
“Sacensība bija sīva un sniedza vērtīgu braukšanas pieredzi ar jauno Toyota GR Yaris Rally2. “Sports Racing Technologies” un “MRF Tyres Europe” komandas strādāja teicami un saskanīgi, lai nodrošinātu mūs ar pašu labāko. Centīsimies šo neveiksmīgo lapu pāršķirt iespējami ātri un rūpīgi gatavoties nākamajam Eiropas rallija čempionāta (ERČ) posmam Kanāriju salās,” apņēmību pauda Sesks. Nākamais no astoņiem 2024.gada ERČ posmiem sekos 2. līdz 4.maijā Spānijā (Grankanārija).