Lēbs: “Nebija tā, ka braucu pārāk ātri”
Sebastjans Lēbs ir atzinis savu vainu piektdien Montekarlo rallijā piedzīvotajā incidentā, tomēr sacensības turpinās.
Lēbs bija rallija līderis līdz septītajam ātrumposmam, kad saslīdēja un atdeva vadību Sebastjanam Ožjē. Mēģinādams atgūt zaudēto, nākamajā “dopā” francūzis uzslīdēja akmenim, salaužot aizmugurējo labo piekares mehānismu. Finišu viņš sasniedza un tobrīd atkrita uz desmito vietu, tomēr pārbrauciena laikā izstājās.
Tas nozīmē, ka Lēbam jāatsāk sacensības pēc “Rally 2” sistēmas un ar saņemtu soda laiku. Tagad viņš ieņem 15. pozīciju un atrodas 10 minūtes aiz Montekarlo rallija līdera Ožjē. Savukārt no pirmā desmitnieka Lēbu šķir trīs ar pusi minūtes.
“Ņemot vērā manu 14. starta vietu, nācās “spiest grīdā”, lai nezaudētu pārāk daudz laika šajos apstākļos,” startu dubļainajā astotajā ātrumposmā apraksta Lēbs. “Es sāku bremzēt pārāk ātri, vietā, kur bija ledus. Mašīna izslīdēja no trajektorijas un aizķēra akmeni, kā rezultātā salauzu piekari. Man bija jābrauc ātri, jo situācija un mainīgie apstākļi uz ceļa nebija mums ideāli. Tad es pieļāvu kļūdu.”
Tajā pašā laikā Lēbs atzīst, ka lieki nav riskējis: “Ceļš bija palicis neticami netīrs un bija jādomā par saķeri. Tomēr nebija tā, ka es brauktu pārāk ātri. Kad nobraucu no ceļa, nebija tā, ka uzņēmos pārlieku lielu risku.”
Piekari tajā pašā ātrumposmā salauza arī otrs “Citroen” pilots Kriss Mīke, kurš pirms tam ieņēma ceturto vietu un pēc Lēba neveiksmes varēja pacelties uz pirmo trijnieku. Arī viņš sacensības šodien turpina pēc “Rally 2” nosacījumiem.
“Astotā ātrumposma vidū ātrā kreisajā pagriezienā mašīna sāka slīdēt,” situāciju apraksta Mīke. “Centos izlabot sānslīdi, tomēr iebraucu grāvī, kur bija koks. Nespējām turpināt ceļu, jo aizmugurējā piekare bija salauzta.”
Lēba auto pēc avārijas:
Info: crash.net
Foto: twitter.com/justf1yna