Kankunens: “2027. gadā Ožjē vairs nestartēs WRC”

Foto: TGR WRT / McKlein
“Toyota” komandas vadītāja vietnieks Juha Kankunens atklājis, ka Sebastjēns Ožjē nākamgad varētu piedalīties vien dažos rallijos, bet 2027. gadā, kad stāsies spēkā jaunie tehniskie noteikumi, pasaules čempionātā vairs nestartēs. Līdz ar to varētu atbrīvoties vieta Oliveram Solbergam.
Solbergs savu pirmo iespēju pie “Toyota GR Yaris Rally1” stūres izmantoja nevainojami – triumfs Igaunijas rallijā bija pārliecinošs un skaļš pieteikums viņa talantam pasaules rallija čempionāta augstākajā klasē. Tomēr, par spīti panākumam, “Toyota” rindās šobrīd visas vietas ir aizņemtas. Pilnu sezonu brauc Kalle Rovanpera, Elfins Evanss, Takamoto Katsuta un Sami Pajari, bet pieredzējušais Ožjē joprojām veic daļēju programmu.
Tas nozīmē, ka Solbergs nākamajā posmā Somijas rallijā atkal sēdīsies pie “Toyota GR Yaris Rally2” stūres un turpinās cīņu par WRC2 titulu.
“Toyota” komandas vadītāja vietnieks un četrkārtējais pasaules čempions Juha Kankunens aicina Solbergu saglabāt pacietību, jo viņa laiks vēl nāks. Tajā pašā laikā Kankunens diezgan tieši iezīmēja arī to, kad varētu atbrīvoties vieta komandas pamatsastāvā.
“Vieta komandā pavisam noteikti atbrīvosies – Sebastjēns taču nebrauks līdz 50 gadu vecumam. Viņš jau ir teicis, ka, iespējams, nākamgad vēl startēs dažos rallijos,” norādīja Kankunens.
“Bet es nedomāju, ka viņš joprojām brauks 2027. gadā, kad tehnika vairāk līdzināsies “Rally2″ klasei. Nedomāju, ka vecajam čempionam tas vairs būs interesanti. Par laimi, mums šobrīd nāk ļoti labi jaunie piloti,” piebilda Kankunens.
WRC tehniskie noteikumi būtiski mainīsies 2027. gadā, kad rallija automobiļi kļūs lētāki un vienkāršāki, bet “Rally1” mašīnas būs ievērojami tuvākas “Rally2” konstrukcijām. Pašreizējā tehnika vēl tiks izmantota vismaz līdz nākamās sezonas beigām.
Izmantotie resursi:
www.rallyjournal.com