‘Hyundai’ nedomā likt Tanakam mainīt braukšanas stilu
Lai gan Otam Tanakam pirmās divas sacensības pēc atgriešanās “Hyundai” sastāvā nav izvērsušās ļoti sekmīgas, “Hyundai” komandai nav padomā likt sportistam mainīt savu braukšanas stilu. Vienības vadītājs Sirils Abitebūls atzīst, ka pasaules čempiona braukšanas māku nevajadzētu apšaubīt.
Montekarlo rallijā atklājās, ka veids, kā Tanaks pilotē “Hyundai i20 N Rally1” sacīkšu mašīnu, nav īsti atbilstošs motora regulējumiem. Jau pirmajos ātrumposmos igauņu pilots sūdzējās, ka brīdī, kad tiek atlaists gāzes pedālis, spēkrats turpina braukt ar pilnu jaudu. Otrs vienības pilots Tjerī Noivils spējis tam pielāgoties un pirmajā posmā izcīnīja uzvaru. Tanaks finišu sasniedza ceturtais.
“Nevajadzētu sākt apšaubīt pasaules čempiona braukšanas stilu,” sacīja Abitebūls. “Manuprāt, veids, kā viņš brauc ar auto, atklāj mašīnas problēmu un vājās vietas, neko citu. Nevajadzētu uzskatīt savādāk. Pirmā lieta, ko mums vajadzētu izdarīt, ir novērst šos trūkumus, izlabot problēmu, kas ir jau kādu laiku.”
Komanda solīja, ka līdz Zviedrijas rallijam šo problēmu novērsīs, kas lielā mērā izdevās. Tomēr ziemas rallijā Tanaks pats pieļāva vairākas kļūdas, ceturtajā ātrumposmā arī avarēja, pēc kā par augstām vietām vairs necīnījās.
Abitebūls arī uzskata, ka Tanaks ir izgaismojis problēmas ar auto programmatūru, kas jau nozīmē, ka ir vērtīgs pienesums komandai, ko uz vienu sezonu bija pametis. Ja šīs tehniskās nepilnības izdosies novērst pilnā mērā, ieguvēji būs arī komandas biedri.
“Pilnīgi noteikti,” atzīst Abitebūls. “Nevar noliegt, ka Tanaka braukšanas stils ir savādāks kā Noivilam. Bet jāuzsver, ka mašīnai ir jāspēj pielāgoties visiem braucējiem, jo īpaši, ja tie ir pasaules čempioni, nevis otrādāk.”
Izmantotie resursi:
www.dirtfish.com