Jānis Feldmanis pēc rallija Kurzeme 2011 – R4 grupas automašīna ir konkurētspējīga

Info, foto: Dace Janova, www.4rati.lv

Karstākajās vasaras pēdējā mēneša dienās, 26.un 27.augustā, Liepājā un tās apkārtnē notika Latvijas rallija čempionāta kārtējais posms – rallijs „Kurzeme 2011”.

Cīņa šogad te norisinājās 106 vienpadsmit ātrumposmu kilometros, no kuriem daļa bija sen zināmi, bet daļa – pavisam jauni un līdz šim nebraukti dopi.

Jāņa Feldmaņa/Anrija Jesses ekipāža, kas atgriezās trasē pēc pāris mēnešu pauzes (viņiem „Kurzeme” šogad bija pirmais pilnvērtīgais vasaras sezonas rallijs), te vairs nestartēja ierastajā N4 klasē, jo nu sportistu rīcībā ir citas, perspektīvākas klases auto – Feldmaņa Mitsubishi EVO X ir pārbūvēts un tagad atbilst R4 grupas prasībām.

Šajās sacensībās Feldmaņa ekipāža piedalījās ar mērķi pārbaudīt jauno R4 „kaujas apstākļos”, nepretendējot uz maksimāli augstu rezultātu. Svarīgākais bija aprast ar automašīnu, kā arī izmēģināt dažādus regulējumus.

Dienu pirms rallija Kalvenē tika organizēts iesildīšanās posms, te pēc 3 braucieniem Jānim Feldmanim bija trešais labākais rezultāts aiz Mārtiņa Sviļa un šīgada čempiona Anda Neikšāna.

Visvairāk sportiskā gandarījuma Feldmaņa/Jesses ekipāžai nodrošināja klasiskais Vecpils ātrumposms, kuru pieredzējušākie braucēji, iespējams, zin no galvas. Šoreiz gan viss tik vienkārši nebija, jo šis dops rallijā bija jāveic divas reizes un vienu no tām – tumsā.

Pozitīvas atsauksmes Feldmanis velta arī visgarākajam, turpat 25 km garajam ātrumposmam Nīcā.

Otrās dienas pirmajiem ātrumposmiem tika izvēlētas mīkstākā sastāva riepas, cerot uz gana vēsu rītu, tomēr šī prognoze nepiepildījās un jau pēc pāris dopiem riepas bija kārtīgi panīcinātas. Tomēr rallija finišs sasniegts veiksmīgi, un ekipāža, braucot ar rezervi, beidza sacensību kā ceturtie A+ ieskaites grupā.

Labo iespaidu par ralliju Feldmaņa ekipāžai nedaudz sabojājis pilsētas ātrumposms, kurš, pēc sportistu domām, bija izveidots pārāk sarežģīts un ilgā gaidīšana servisa parkos un neitralizācijas zonās.

Tomēr secinājums pēc rallija ir viens– auto ir patiešām konkurētspējīgs. „Protams, ir daudz un dažādas nianses, ar kurām vēl jāaprod, bet jau tagad skaidrs, ka sajūtas, pilotējot R4 grupas automašīnu, ir daudz patīkamākas, nekā N grupā”, atzīst J.Feldmanis.

Feldmanis pieļauj iespēju, ka arī nākamais Latvijas čempionāta posms, rallijs „Latvija 2011” septembra beigās ekipāžai un automašīnai vēl tiks pavadīts daļēji testa režīmā, bet uz „Saaremaa Rally” Igaunijā sportisti un tehnika jau būs gatavi cīņai par augstākajām vietām.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *