Akmens Vorobjovs Racing ekipāžai sarežģī cerības uz čempiontitulu

Info: Mārtiņš Jankovskis, ”Vorobjovs Racing” preses pārstāvis
Foto: Dace Janova, fotoaģentūra “4rati”

Rallijs “Jēkabpils – Madona 2011” noslēdzās ar igauņu sportista Georga Grosa uzvaru, bet devītajā vietā ierindojās Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.

Pēc pirmās rallija dienās, kurā sportistiem bija jāaizvada tikai trīs dopi, ātrākais bija Gross, kuram sekoja Mārtiņš Svilis, Andis Neikšāns, bet ceturtajā vietā tobrīd atradās Jānis Vorobjovs ar stūrmani Guntaru Zicānu. Jāatzīmē, ka pēc rallija pirmās dienas Vorobjova/Zicāna ekipāžu no Neikšāna šķīra tikai 0,76 sekundes, kas nozīmēja to, ka rallija otrajā dienā starp šīm abām ekipāžām norisināsies sīva cīņa. Otrās dienas pirmā posma otrajā skatupunktā Vorobjovs/Zicāns tobrīd par apmēram divām sekundēm bija priekšā saviem galvenajiem N4 klases konkurentiem, taču nedaudz vēlāk vienā līkumā tika pārsists ritenis, kas tālāk liedza cīnīties par visaugstākajām vietām. Pēc ceturtā posma Vorobjovs/Zicāns kopvērtējumā atkrita uz 42. vietu, taču rallija finišā tika izcīnīta devītā vieta absolūti, bet sestā – N4 klasē.

”Esam ļoti vīlušies,” pēc rallija saka “Vorobjovs Racing” ekipāžas stūrmanis Guntars Zicāns. “Sākām ralliju ļoti labi – braucām ātri, taču piesardzīgi, jo zinājām, ka galvenā cīņa norisināsies rallija otrajā dienā. Taču šī diena mums iesākās totāli neveiksmīgi. Apmēram sestajā kilometrā, uzbraucot virsū lielam akmenim, pārsitām riepu, ko arī izdarīja vairāki citi piloti… Bijām spiesti to mainīt turpat trasē. Iespējams, ka varējām to apmainīt nedaudz ātrāk, taču jau tobrīd galvā bija domas, ka pirmā vieta ir aizgājusi… Ja tas būtu WRC rallijs, kur jābrauc 350 kilometri, tad, iespējams, kaut ko varētu glābt, taču šoreiz nekā. Tagad, kad visu apdomājām ar vēsu prātu, secinājām, ka, iespējams, vajadzēja riskēt un braukt ar tukšu riepu, taču pastāvēja varbūtība, ka mēs varētu sabojāt mašīnu. Talsos mēs ar tukšu riepu nobraucām apmēram desmit kilometrus un nekas nenotika, taču nav zināms, kā būtu šoreiz.”

”Pēc tam atlikušajos posmos N4 klasē bijām pārliecinoši ātrākie, tāpēc ir liela vilšanās, ka pie tāda ātruma mēs nespējām cīnīties par visaugstākajām vietām. Protams, ja kaut kas ļoti izšķirtos, varējām pabraukt vēl ātrāk, taču šoreiz tas nebija galvenais. Kopumā jāsaka, ka vilšanās ir liela, jo šoreiz bijām sagatavojušies kā nekad – sākumā lieliski testi, automašīna perfekta, sportiskā forma lieliska, taču pievīla viens akmens,” turpina Zicāns.

”Taču rokas nolaist negrasāmies – vēl ir paredzēti trīs ralliji, kuros viss var notikt. Viens izstājas, otrs uzvar un 15 punkti klāt. Noteikti, ka viss izšķirsies pēdējā rallijā un, iespējams, pēdējā ātrumposmā. Lai vai kā, bet sportiskā forma mums šobrīd ir ļoti laba. Ko varam uzreiz pateikt – ceļu negriezīsim nevienam. Tas nu gan ir skaidrs. Cīnīsimies, brauksim un tad jau manīs, kas no tā visa beigās sanāks. Cerēsim uz to labāko. Tagad nākamais mūsu ekipāžas starts paredzēts Igaunijā, kur šobrīd N4 klasē kopvērtējumā esam otrajā vietā,” tā Zicāns.

”Vorobjovs Racing” ekipāžu atbalsta BTV, Vorobjovs Racing, Vidzemes Betons, Ape Motors un AXIO Capital.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *