Ķenavs par Harju traģēdiju: “Žēl, bet rallijs tāds dažreiz mēdz būt”

Maija pēdējās dienās Igaunijā norisinājās rallijs “Harju”. Tajā par uzvarētāju kļuva ASRT komandas pilots Sīms Plangi, kurš tādējādi turpina demonstrēt savu lielisko sniegumu. Pēdējos septiņos rallijos sportists izcīnījis septiņas uzvaras N4 klasē. Septīto vietu absolūti un 1. vietu EMV4 klasē izcīnīja talantīgais Karls Martins Volvers, kuram šis bija pirmais rallijs pie Ford Fiesta R2 stūres. Tikmēr piektais EMV2 klasē finišēja Dmitrijs Feofanovs.

“Kā komandai mums šis bija ļoti veiksmīgs rallijs, jo izdevās uzrādīt ļoti labus rezultātus. Plangi un Volvers uzvarēja savās klasē, bet Feofanovs finišēja piektais savā klasē, kas viņam ir ļoti labs sasniegums. Arī komandas vērtējumā izcīnījām pirmo vietu. Diemžēl rallija laikā notika traģēdija, līdz ar to prieka sajūta un šampanieša laistīšanās nenotika. Žēl, bet tāds dažreiz mēdz būt rallijs,” uz aizvadīto ralliju atskatās ASRT komandas vadītājs Mārcis Ķenavs.

“Liels prieks par Volveru, kurš ar svešu mašīnu, pirms tam nenobraucot nevienu metru, spēj uzrādīt tik labus rezultātus un cīnīties ar citiem braucējiem, kuri ar tādām mašīnām jau brauc ilgi. Plangi šajā posmā sīvi cīnījās ar Rolandu Muraku. Neskatoties uz mazām tehniskām problēmām, kuras mēs pirms izšķirošajiem posmiem novērsām, Plangi bija morāli gatavs cīnīties par sekundes desmitdaļām un uzvaru. Ar savu stabilo sniegumu viņš pierādīja, ka šobrīd ir ātrākais N grupas braucējs Baltijā.”

“Līdzās komandai Harju rallijā bija arī Volvera stūrmanis Margus, kurš Talsu rallijā guva savainojumu. Viņš atzina, ka pēc iespējas ātrāk grib sēsties atpakaļ mašīnā un turpināt braukt rallijā, jo grūti esot nostāvēt malā. Taču šobrīd tas nav iespējams, jo viņa roka vēl aizvien esot ieģipsēta.”

Sarunas nobeigumā Ķenavs atklāja, ka Volvera Peugeot automašīnas labošana šobrīd ir procesā un uz Igaunijas ERČ posmu šis auto būšot kā jauns. Pirms gaidāmā rallija komandai plānoti vairāki testi. Tāpat Mārcis atklāja, ka Igaunijas ERČ posmā Volvers brauks ERČ Junioru ieskaitē, kur būs lieliska iespēja salīdzināt viņa laikus ar citiem labākajiem Eiropas junioriem.

Priecīgs par savu rezultātu bija Feofanovs. “Esmu apmierināts, jo, salīdzinājumā ar pagājušo gadu (27.vieta absolūti), esmu progresējis, jo šoreiz finišēju 19.vietā absolūti un piektajā savā klasē. Turpināsim braukt un iet uz priekšu. Paldies ASRT komandai par jauno mašīnu un atbalstu,” tā pēc rallija atzina Dmitrijs.

Lai arī Volvers pirms divām nedēļām Talsos piedzīvoja smagu avāriju, Harju rallijā pilots nodemonstrēja, ka spēj būt ātrs arī pēc tādām neveiksmēm. “Rallijs mums iesākās ļoti labi. Šajā rallijā braucu pirmo reizi, taču ātrumposmi bija jauki un man tie patika. Diemžēl rallijs beidzās uz skumjas nots, jo notika traģisks negadījums,” stāsta Karls Martins Volvers.

“No sākuma bija grūti braukt ar Fiesta R2, taču ar katru nobraukto kilometru apradu ar šo auto un man gāja labāk. It sevišķi pēdējā ātrumposmā jutos jau ļoti labi (20 kilometrus garajā posmā Volvers absolūtajā ieskaitē bija ceturtais ātrākais!). Ja man jāsalīdzina Peugeot un Fiesta, tad to ir grūti izdarīt, jo katrai vajadzīgs savādāks braukšanas stils. Beigās jau apradu ar Ford, ar kuru tomēr tā braukšana ir savādāka, jo ir nepieciešama savādāka tehnika. Arī ar jauno stūrmani mūsu sadarbība bija ļoti laba, jo viņš ir pieredzējis un ar pareizo pieeju. Kopumā ar savu uzrādīto ātrumu neesmu līdz galam apmierināts, jo zinu, ka varu pabraukt ātrāk. Taču pirms rallija mans uzdevums bija sasniegt finišu un netrakot. Taču šī bija laba pieredze, kur ātrumam šoreiz nebija tik liela nozīme. Ceru, ka komanda ir apmierināta ar manu sniegumu.”

“Nobeigumā gribu pateikt lielu paldies ASRT komandai, ka viņi atrada man mašīnu uz šo ralliju un deva man iespēju braukt Harju rallijā. Paldies jums, puiši. Jūs esat labākā komanda!”

Teksts: ASRT
Foto: Dace Janova, www.4rati.lv

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *