Vasaras autosprinta čempionāts turpinājās Smiltenē
Info: LAF Standartauto komisijas preses dienests
Foto:scopestudio.lv
Smiltenē „Tepera” kartodromā aizvadīts Latvijas vasaras autosprinta čempionāta otrais posms. Uzvaras savās ieskaites klasēs izcīnīja Jānis Kļaviņš („Mitsubishi Evo 6″), Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”) un Mareks Matvejevs („BMW M3″). Komandu ieskaitē pirmajā vietā „Gabol/Fuchs Racing team”.
Latvijas vasaras autosprinta čempionāta otrais posms Smiltenes „Tepera” kartodromā risinājās dienu pēc valsts rallijsprinta čempionāta posma „Kalnamuiža 2008″, līdz ar to dažiem sportistiem iznāca patiešām smaga nedēļas nogale, jo trīs dienas gandrīz pilnībā bija jāvelta autosportam. „Tepera” kartinga trase īpatnēja ar to, ka tajā ir reljefa starpība, tomēr šis fakts sportistiem nesagādāja īpašas problēmas un izslīdēšanu no trases gandrīz nebija. Sacensību absolūti ātrāko rezultātu uzrādīja Jānis Kļaviņš („Mitsubishi Evo 6″), otro posmu pēc kārtas uzvarot klasē virs 2500 kub.cm. Pirms sezonas daudzi čempiona titulu atdeva bijušajam krosistam Kļaviņam, tomēr otrais brauciens Smiltenē pierādīja, ka viņš tomēr nav nepārspējams – labāko rezultātu tajā uzrādīja Jānis Kārkliņš („Mitsubishi Evo”). Jāatzīmē, ka Kārkliņš iepriekšējās dienas vakarā bija ātrākais rallijsprintā „Kalnamuiža 2008″. Trešajā vietā, tāpat kā pirmajā posmā „333″ trasē, ierindojās Andris Slava („Mitsubishi Evo IX”).
Klasē līdz 2500 kub.cm. pārliecinošu uzvaru izcīnīja Mareks Matvejevs, kurš šoreiz startēja ar „BMW M3″ spēkratu, otrās vietas ieguvēju Raimondu Burakēviču („Opel Kadett”) apsteidzot par sešām sekundēm. Trešajā vietā ierindojās iepriekšēja gada „Vasaras kausa” ieguvējs šajā klasē Zigmārs Ancāns („BMW 325). Kopvērtējuma vadību izdevās nosargāt Normundam Orlovam („BMW 323 ti Compact”), kurš Smiltenē bija sestajā vietā.
Klasē līdz 1800 kub.cm. pēc pirmā posma rezultātiem šķita, ka cīņa par zelta medaļu noritēs tikai starp Jāni Skujiņu („BMW 318 iS”) un Ģirtu Daugaviņu („Honda CRX), pārējiem atvēlot statistu lomu, tomēr Smiltenes sacīkste pierādīja pretējo. Pirms pirmā brauciena pusass defektu piedzīvoja Daugaviņa „Honda CRX” un, startējot ar palienētu „Honda Civic”, pirmā posma otrās vietas ieguvējs spēja uzrādīt tikai 13. rezultātu. Savukārt Skujiņš pēc nepārliecinoši aizvadīta pirmā brauciena, ar problēmām saskārās arī otrajā, uzrādot tikai trešo rezultātu, tomēr ar to pietika, lai gūtu otro uzvaru pēc kārtas. Smiltenē otrajā vietā Edmunds Ozols („VW Golf II”), bet trešais Imants Firsts („Toyota Corolla”).
Komandu vērtējumā otro posmu pēc kārtas uzvarēja „Gabol/Fuchs Racing team” (Jānis Skujiņš, Jānis Kļaviņš un Zigmārs Ancāns).
Nākamais Latvijas vasaras autosprinta čempionāta posms risināsies 21. jūnijā Jelgavā „Rullīša” kartodromā. Visa informācija par sacensībām pieejama www.vasarassprints.lv.
Latvijas čempionāts vasaras autosprintā
2.posms, „Tepera” trase
A klase (līdz 1799 kub.cm.)
Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”) 6:05,406, Edmunds Ozols („VW Golf II”) +2,383 sekundes, Imants Firsts („Toyota Corolla”) +2,723.
B klase (līdz 2499 kub.cm.)
Mareks Matvejevs („BMW M3″) 6:00,408, Raimonds Burakēvičs („Opel Kadett”) +6,089, Zigmārs Ancāns („BMW 325) +6,159.
C klase (virs 2500 kub.cm.)
Jānis Kļaviņš („Mitsubishi Evo 6″) 5:54,519, Jānis Kārkliņš („Mitsubishi Evo”) +2,704, Andris Slava („Mitsubishi Evo 9″) +4,196.
Komandas
„Gabol/Fuchs Racing team” (Jānis Skujiņš, Jānis Kļaviņš, Zigmārs Ancāns) 66, „Subaru Club I” (Jānis Slišāns, Imants Firsts, Aivars Ezeriņš) 33, „Baltic Motorsport Team” (Austris Antons, Vilmārs Krivads, Mārtiņš Jākobsons) 16.
Kopvērtējums pēc 2. (no 6) posma
A klase (līdz 1799 kub.cm.)
Jānis Skujiņš 50, Vilnis Haferbergs 28, Imants Firsts 28.
B klase (līdz 2499 kub.cm.)
Normunds Orlovs 35, Raimonds Burakēvičs 32, Jānis Liepaskalns 28.
C klase (virs 2500 kub.cm.)
Jānis Kļaviņš 50, Austris Antons 32, Andris Slava 32.
Komandas
„Gabol/Fuchs Racing team” (Jānis Skujiņš, Jānis Kļaviņš, Zigmārs Ancāns) 122, „Subaru Club I” (Jānis Slišāns, Imants Firsts, Aivars Ezeriņš) 47, „Baltic Motorsport Team” (Austris Antons, Vilmārs Krivads, Mārtiņš Jākobsons) 44.