Aiz muguras jau četras Vasaras kausa sezonas!
Info: vasaraskauss.lv
Ja nu kāds šobrīd lasa un nesaprot kas tas “Vasaras Kauss” ir, īsi paskaidrošu: sacensības standarta ielas mašīnām, notiek slēgtās trasēs ar laika kontroli. Uzvar ātrākais!!!
Jo īpaši liels prieks ir tieši par šo – 2007. gada sezonu, jo bija jūtams cik ļoti aug interese par pasākumu: auga dalībnieku un skatītāju skaits. Šosezon sevi pieteica bariņš jaunu braucēju, daļa pierādīja sevi kā nopietnus konkurentus esošajiem braucējiem, daļai vēl ir jāmācās un jāpilnveido sava braukt prasme, lai cīņās par augstākajām vietām iesaistītos nākamsezon. Un līderiem – jābūt gataviem uz aizvien pieaugošu konkrenci.
Pēc aizvadītām četrām sezonām, loģisks ir jautājums – kāda būs piektā? Kas nākamgad? Patlaban strādājam pie tā, lai 2008.gadā sacensības saņemtu Latvijas čempionāta statusu. Tas uzreiz piešķir daudz lielāku nopietnību un paver jaunus ceļus. Ar lepnumu ziņoju, esam godam aizvadījuši jau 4 sezonas. Protams, bez jums – braucējiem, līdzjutējiem un atbalstītājiem, nekas tāds nebūtu izdevies. Ļoti liels prieks, ka autosports kļūst populārāks un cilvēku vēlme piedalīties tajā tikai aug.Līdz šim sagatavošanās darbi norit veiksmīgi un viss liek cerēt, ka statusu iegūsim.
Kas tad mainīsies? Tiem dalībniekiem, kuri vēlēsies cīnīties par Latvijas čempiona titulu būs jākļūst par Latvijas Automobiļu Federācijas (LAF) biedriem, un licencētiem braucējiem. Vēl precīzi nezinu cik tas maksās, bet iesaku jau savlaicīgi ieskatīties federācijas mājas lapā www.laf.lv. Protams, visa informācija būs arī mūsu mājas lapā, tiklīdz būs pilnīga skaidrība par nākamā gada sezonu.
Labā ziņa visnopietnākajiem dalībniekiem – tie, kuri nopirks sezonas licences LAF, ar tām varēs piedalīties ne tikai “Vasaras kausa” pēctecī (jo nosaukumu mainīsim, “kauss” neatbilstot čempionāta nopietnībai) visos legālajos pasākumos Latvijā visa 2008.gada garumā.
Protams, tie, kuri par sevi vēl nav tik pārliecināti, sākumā varēs nopirkt vienreizējās licences un paskatīties kas un kā. Vēl viena izeja no bezizejas: varēs braukt bez licencēm, taču tad rezultāti netiks iekļauti čempionāta kopvērtējumā un šie dalībnieki arī netiks apbalvoti – tā teikt, pašu priekam būs piedalījušies.
Visu informāciju, cik nu tās mums rīkotājiem katrā brīdī ir, var meklēt internetā www.vasaraskauss.lv. Tur arī būs iespējas iepazīties ar jaunajiem tehniskajiem noteikumiem un visiem citiem jaunumiem. Diskutēšanai ir sadaļa “forums” – gaidīsim jūsu viedokļus un ieteikumus!
Pašiem apbalvotajiem un visiem interesentiem par prieku, publicējam arī “Vasaras kausa” 2007.gada sezonas kopvērtējuma pirmo triju vietu ieguvējus pa klasēm:
Līdz 1799 ccm (A klase)
Vieta |
Vārds, Uzvārds |
Auto |
1. posms |
2. posms |
3. posms |
4. posms |
5. posms |
Kopā |
1 |
Jānis Skujiņš |
BMW 318is |
25 |
25 |
25 |
25 |
25 |
100 |
2 |
Jānis Žmuidens |
Honda CRX |
16 |
20 |
20 |
0 |
20 |
76 |
3 |
Edgars Krusts |
VW Polo |
0 |
12 |
16 |
20 |
16 |
64 |
No 1800 – 2499 ccm (B klase)
Vieta |
Vārds, Uzvārds |
Auto |
1. posms |
2. posms |
3. posms |
4. posms |
5. posms |
Kopā |
1 |
Zigmārs Ancāns |
BMW 325 |
16 |
25 |
25 |
25 |
12 |
91 |
2 |
Mareks Matvejevs |
VW Golf |
25 |
20 |
20 |
14 |
0 |
79 |
3 |
Arvis Bērziņš |
Opel Kadet |
8 |
12 |
14 |
20 |
0 |
54 |
No 2500 ccm uz augšu (C klase)
Vieta |
Vārds, Uzvārds |
Auto |
1. posms |
2. posms |
3. posms |
4. posms |
5. posms |
Kopā |
1 |
Jānis Kļaviņš |
Mitsubishi Evo VI |
0 |
20 |
25 |
20 |
20 |
85 |
2 |
Artjoms Koclamazasvili |
BMW M3 |
14 |
14 |
20 |
25 |
25 |
84 |
3 |
Jānis Slišāns |
Subaru Impreza |
20 |
25 |
14 |
14 |
16 |
75 |
Ar pilnu rezultātu tabulu var iepazīties mājas lapā www.vasaraskauss.lv
“Vasaras kauss” gan organizatoru, gan dalībnieku vārdā pateicas par atbalstu visas sezonas garumā: FUJITSU SIEMENS COMPUTERS, iAuto, FORSĀŽA, BBS – AUTOCENTRS, COBRA, 4RATI, kā arī visiem pārējiem kas palīdzēja.
Tiekamies 2008.gadā!