Foto: Kalvis Zaļaiskalns

Latvijas Automobiļu federācija uzsāk sadarbību ar sabiedrisko attiecību aģentūru “One Communications”, domājot par mūsdienīgu komunikācijas attīstību un sadarbību ar atbalstītājiem. Viens no galvenajiem sadarbības pamatiem ir mediju attiecību nodrošināšana, veidojot publicitāti Latvijas Automobiļu federācijai, sportistiem un autosportam kopumā.

Raimonds Kisiels, Latvijas Automobiļu federācijas prezidents: “Kā organizācija turpinām pilnveidoties un attīstīties, sekojam mūsdienu pasaules ātrumam informācijas paziņošanā, un speram soli tālāk. Strādāsim pie autosporta atpazīstamības veidošanas, vēlamies piesaistīt vairāk jauniešus autosportam. Piemēram, kartings ir autosporta pamats, ne visi kļūs par izciliem autosportistiem, bet bērni iegūst iemaņas, kas noder visu mūžu – viņi kļūst par labākiem autovadītājiem – manevrēšanas spējas, ceļa trajektorijas, jūt citu transportlīdzekļu attālumu, uzlabo reakciju un spēj reaģēt uz notikumiem daudz ātrāk, nekā ierindas šoferi, izvairoties no nelaimēm, kā arī raisa braucējos dažreiz tik nepieciešamo cīņassparu. Latvijā tiek organizēti vērienīgi sporta pasākumi, mums ir izcili autosportisti, vienas no labākajām autosporta trasēm – ir ar ko lepoties.”

Latvijas Automobiļu federācija iepazīstinās sabiedrību ar cilvēkiem, kas devuši lielu ieguldījumu autosporta attīstībā, ar ģimenēm, kas pašaizliedzīgi cīnās un turpina ģimenes tradīcijas – tādu ir daudz un vairākās autosporta disciplīnās. Izcelsim ne tikai sportistus, kas piedalās starptaustiskās sacensībās, bet arī tos, kas ir autosporta entuziasti tepat pie mums, Latvijā.

“Līdz šim ir iesākti dažādi projekti, kuri arī tiks turpināti, piemēram, rakstu sērija “Sieviete autosportā” un “LAF vēstnesis”, kas tiks publicēts katru mēnesi, tajā būs publikācijas par aktuālajām tēmām aizvadītajā un tekošajā mēnesī. Vēlamies veidot arī ciešāku sadarbību ar FIA (Starptautisko Automobiļu federāciju) un aktīvāk iesaistīties tās veidotajos projektos, lai vēl vairāk izceltu Latvijas vārdu un autosportu starptaustiskā mērogā”, Latvijas Automobiļu federācijas ģenerālsekretāre Linda Medne.

“Plānojam uzlabot mediju akreditācijas jautājumus, izveidot kopīgu komunikāciju visiem pasākumu organizatoriem. Pievērsīsim lielāku uzmanību arī komunikācijai sociālajos tīklos, kas mūsdienās ir kļuvuši par vienu no galvenajiem un ātrākajiem informācijas kanāliem, tai skaitā, izveidosim Instagram kontu, kurā iespējams nodot informāciju, kas ātri sasniedz nepieciešamo auditoriju. Strādāsim lai www.laf.lv kļūtu par pirmatnējo informācijas kanālu par aktuālajiem autosporta notikumiem, kā arī mājaslapas saturu vēlamies veidot izglītojošu un interesantu gan sportistiem, gan līdzjutējiem. Sportisti ir tie, kuriem ziņas par konkrēto autosporta notikumu ir visaktuālākās, tāpēc nodrošināsim, ka viņi individuāli saņem šo informāciju. Sadarbosimies ar autosporta sacensību organizatoriem, nepieciešamības gadījumā sniegsim konsultācijas un ieteikumus, kā kļūt pamanāmākiem tik ļoti pārpilnajā informācijas laikmetā”, One Communications projektu koordinatore Zane Lielkāja.