Banjul Challenge: 22.12.08.
Info: Ekipāža 9804, E.Janovs, J.Gaibišelis
22/12/2008, plkst.0:00, 512 km, 2.5 grādi ārā, 22.7 grādi iekšā
Pie Belostokas ap pusnakti mainās auto vadītāji. Pirmais ir gana braucis un dodas pelnītā atpūtā 🙂
22/12/2008, plkst.2:00, 742 km, 3.0 grādi ārā, 22.9 grādi iekšā
Varšavas „apskates ekskursija” tiek pabeigta veiksmīgi un 24 minūšu laikā neskatoties uz to, ka Varšavas vienā no centrālajiem krustojumiem viens žigulis noslāpst un pēc tam parastā kārtā nav piedarbināms. Palīgā nāk nelieli sitieni ar mačeti pa starteri. Benzīna patēriņš samazinājies ievērojami – līdz 8.2 l/100 km.
22/12/2008, plkst.6:30, 1106 km, 6.7 grādi ārā, 23.2 grādi iekšā
Polijas autoceļi piedzīvo tikpat strauju attīstību kā Latvijā – Polijas autobānis aptuveni 300 km garumā ievērojami saīsina valsts šķērsošanai nepieciešamo laiku. Edgars ik pa laikam iekrācas. Laikam arī patīk gludais lielceļš. Traucoties ar ātrumu 110 km/h pa vienu no Polijas modernākajiem autoceļiem strauji pietuvojamies Vācijas robežai Berlīnes virzienā. Bet visi esam cilvēki un tā, 100 km pirms Vācijas robežas, plkst. 6.30 notiek kārtējā vadītāju maiņa. Jānis iet gulēt, bet Edgars pārņem vadības grožus (lasi – stūri) savās rokās.
22/12/2008, plkst.8:17, 1229 km, 8.4 grādi ārā, 23.4 grādi iekšā
Stāvam aiz Vācijas-Polijas robežas benzīntankā un neko nedarām. Un kāpēc stāvam? Neviens nezin. Mēs ar Edgaru rēķinam. Ainars ar Agri ēd. Un tā visu laiku :). Edgars iet uzpīpēt. Viņš vienīgais no mums četriem smēķē.
22/12/2008, plkst.13:30, 1497 km, 9.4 grādi ārā, 27.2 grādi iekšā
Benzīntanks pie Leipcigas. Saule spīd un ir īsti pavasarīgs laiks. Silts. Pirmo reizi Ainara un Agra žigulis tiek iedarbināts ar stumšanas metodi, jo mačete vairs nepalīdz.
22/12/2008, plkst.17:30, 1846 km, 11.4 grādi ārā, 19.4 grādi iekšā
Turpinām traucēt fūrēm – mēs tās apdzenam braucot no kalna, viņām nākas mūs apdzīt braucot pret kalnu (kalni te ir augsti un gari). Mūsu ātrums svārstās no 60 km/h pret kalnu līdz 130 km/h no kalna. Benzīna patēriņš nemainīgs – ap 9 l/100 km. Garām braucošie piebremzē, lai mūs apskatītu, fotogrāfē no garām braucošajām mašīnām, taurē un māj ar rokām. Labi, ka tik viegli var sagādāt cilvēkiem prieku! Secinājums: žigulis tomēr ir vairāk piemērots braukšanai pa Latvija līdzenumiem.
22/12/2008, plkst.19:30, 2067 km, 6.4 grādi ārā, 18.7 grādi iekšā
Beidzot esam sasnieguši Koblenz apkaimes miestu Mindingu, kur arī nakšņosim viesnīcā koku ieskautā vulkāna nogāzē, nomaļus no pārējā ciema. Vai vilkači dzīvo tikai Rumānijā?