Petera Solberga atgriešanās rallijā beidzas ar izstāšanos
Peters Solbergs pagājušajā nedēļas nogalē piedzīvoja atgriešanos rallijā, pierādīja, ka joprojām ir ļoti ātrs, tomēr izstājās.
Beļģijas čempionāta posmā “Rallye du Condroz-Huy”, kas šogad notika jau 41. reizi, Solbergs atkal sēdās pie “Citroen C4 WRC” auto stūres. Ar šo mašīnu viņš 2010. gadā aizvadīja pilnu sezonu pasaules rallija čempionātā, togad sasniedzot trešo vietu kopvērtējumā.
Šajās sacensībās, bez viņa, vēl astoņi citi piloti startēja ar dažādu modeļu WRC mašīnām, līdz ar to par konkurences trūkumu nebija jāsūdzas. Visi astoņi bija vietējie piloti, kas šos ceļus pārzina daudz labāk nekā Solbergs, kurš “Rallye du Condroz-Huy” piedalījās pirmo reizi savā autosportista karjerā.
Sacensības notika divas dienas, kuru laikā bija jāveic 22 ātrumposmi – pirmajā dienā 148 km, bet otrajā vēl 94 km.
Jau pirmajā rallija ātrumposmā Solbergs saslīdēja, tomēr, neskatoties uz to, sasniedza pašu labāko rezultātu. Arī turpinājumā 2014. gada pasaules rallijkrosa čempions un 2003. gada pasaules rallija čempions turpināja turēties pirmajā pozīcijā, līdz 11. ātrumposmā izstājās – radās problēmas ar ātrumkārbu.
Beļģis Kriss Princens ar “Subaru Impreza S12B WRC ’07” kļuva par rallija uzvarētāju, bet otro vietu izcīnīja pasaules rallija čempionāta dalībnieks Kriss Mīke, kurš gan šoreiz nebrauca ar WRC tehniku, bet gan jauno “Citroen DS3 R5” auto. No uzvarētāja viņš atpalika 38 sekundes. Savukārt trešo vietu izcīnīja viens no vislabāk zināmajiem beļģu rallistiem – Fredijs Loikss, kurš startēja ar “Skoda Fabia S2000”. Viņš Princenam zaudēja 2 minūtes.
Lai gan Solbergam šis bija pirmais īstais rallijs kopš aiziešanas no WRC 2012. gada nogalē, šogad viņš ar “Citroen C4 WRC” jau bija startējis rallijsprintā Zviedrijā, kad guva uzvaru, kā arī vēsturisko auto rallijā Zviedrijā, kad ar “Ford Escort MK2” arī ieguva pirmo vietu.
Finišu izdevās sasniegt 92 ekipāžā, bet izstājās 47 mašīnas.
Info: rallyreportwrc.com / ewrc.cz
Foto: rallyreportwrc.com