Ivars Vasaraudzis rallijā Cēsis 2007 izcīna trešo uzvaru šosezon

Info: Ģirts Avotiņš, Skandi Auto Rally Team
Foto: Zigismunds Zalmanis

Rallija komandas “Skandi Auto Rally Team” ekipāža Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis rallijā “Cēsis 2007” kārtējo reizi demonstrēja pasaules līmeņa rallija automobili un augsta līmeņa braukt prasmi, kas papildināta ar izcilu mehāniķu darbu servisa parkā un kompāniju “Parex Līzings”, “Baltijas Apdrošināšanas Nams”, “Pata AB” un “Vianor” atbalstu, ļāva tai sasniegt uzvaru kopvērtējumā trešo ralliju pēc kārtas.

Pirms rallija “Cēsis 2007” Ivars Vasaraudzis apmeklēja treniņu sesiju Somijā, kur ar telemetrijas sistēmas palīdzību centās saprast nianses savā braukšanas stilā, kuras iespējams uzlabot, lai sasniegtu vēl augstākus rezultātus. Lai arī pats pilots atzīst, ka jauniegūto prasmju ieviešana dzīvē nenotiek tik ātri, viņa stūrmanis Valdis Spredzis pārmaiņas tomēr saskata:

Pirmkārt mums ir izmainījusies stenogramma, tajā ir daudz precīzāka informācija un nav nekā lieka. Savukārt Ivars ir sācis braukt savādāk. Jo sevišķi pirms asākiem līkumiem. Vismaz man ir tāda sajūta, ka tagad no līkumiem izbraucam ar daudz lielāku ātrumu.

Arī komandas darbs ar “Mitsubishi Motorsports Ltd.” mehāniķiem, kas katrā rallijā “Skandi Auto Rally Team” ekipāžai ļauj mācīties un pilnīgāk saprast Mitsubishi Lancer WRC uzbūvi, ir nesis zināmus panākumus.

Šajā rallijā mēs turpinājām izmēģināt dažādus WRC automašīnas piekares regulējumus, un rezultāts ir tāds, ka sākam jau saprast kā izmainās automašīnas uzvedība trasē, ja izmainām kādu no piekares regulējuma parametriem,” stāsta Valdis Spredzis

Rallijs “Cēsis 2007” līdzīgi gan kā “Sigulda 2007”, gan kā “Talsi 2007” neiztika bez neliela satraukuma mirkļa rallija ekipāžai.

“Rallija piektajā ātrumposmā bija viens līkums, kuru jau pamanīju iepazīstoties ar trasi, un par kuru daudz domāju. Tomēr, kad sacensībās nokļuvu līdz tam, mans ātrums bija par lielu, lai to izbrauktu. Centos labot situāciju un nedaudz nogriezt līkuma iekšmalu, bet tajā bija kāds šķērslis, kas sagrieza manu automašīnu. Man izdevās izvairīties no ieslīdēšanas grāvī. Apstājāmies šķērsām uz šaura meža ceļa, kas radīja problēmas ātri sagriezties braukšanai vajadzīgajā virzienā. Šajā vietā mēs zaudējām vairāk kā divpadsmit sekundes, un arī uzvaru šajā ātrumposmā,” pēc rallija finiša par piedzīvoto stāsta Ivars Vasaraudzis.

Jautāts par sava snieguma vērtējumu rallijā “Cēsis 2007”, Ivars Vasaraudzis atzīst: “Manuprāt vēl ir daudz jāmācās, un no braukšanas stila jāizskauž pāris kļūdas. Man pašam personīgi patika mans sniegums rallija pirmās dienas ātrumposmos, otrās dienas pirmajā un jo sevišķi pēdējā ātrumposmā. Septīto ātrumposmu mums izdevās nobraukt tā kā vajadzētu braukt visu laiku, un man pašam bija par to gandarījums.

Pēc rallija “Cēsis 2007” rallija komandas “Skandi Auto Rally Team” ekipāža Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis atrodas pārliecinošās LMT Latvijas atklātā rallija čempionāta un kausa izcīņas A-Plus ieskaites līderu pozīcijās. Tuvākie sekotāji Mārtiņš Svilis / Aivis Aizsilnieks atpaliek par 20 punktiem. Arī “Skandi Auto Rally Team” rallija komanda ir līdere čempionāta komandu kopvērtējumā.

Nākamais LMT Latvijas atklātā rallija čempionāta un kausa izcīņas posms būs rallijs “Kurzeme 2007”, kas 13. un 14 jūlijā notiks Liepājas apkaimes ceļos. Tajā pateicoties kompāniju “Parex Līzings”, “Baltijas Apdrošināšanas Nams”, “Pata AB” un “Vianor” atbalstam, visiem rallija līdzjutējiem atkala būs iespēja sekot līdzi rallija ekipāžai Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis, kas rallijā piedalīsies ar Mitsubishi Lancer WRC rallija automobili.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *