Haralds Šlēgelmilhs – 2 dienas līdz Rally Talsi

16/05/2013 |

 “Šodiena sākās ar steigu – bija plānots, ka Škoda Fabia S2000, ar kuru braukšu Rally Talsi, jāierodas pēcpusdienā, lai uzreiz dotos uz testiem. Sanāca tā, ka mašīna bija klāt ātrāk , jau divpadsmitos. Pirmais iespaids – skaista! Jau iekāpjot tajā, jutos labi.
Bija nelielas problēmas ar ātrumkārbu, un tā tika mainīta. Mašīnai līdzi ir atbraukuši četri čehu mehāniķi un nebiju līdz šim redzējis, ka to var izdarīt tik ātri”, stāsta Haralds.

“Mašīna gan vadās, gan bremzējas ļoti labi, bet, lai varētu ar to būt ātrs, ir jābrauc ļoti agresīvi, var teikt, uz riska robežas. Ar N grupas auto var braukt vienmērīgāk. Tā kā mašīnai ir atmosfēriskais dzinējs, visu laiku jātur augsti apgriezieni, toties bedres nejūt, var griezt līkumus.
Visu laiku bija sajūta, ka jauda ir mazliet par mazu, ir jāpierod, ka rallija mašīnas nebrauc tik ātri, kā formulas”, atzīst Haralds.

“Jāpierod arī pie dažādām pogām un slēdžiem. Šodien, nobraucot pirmo testu ātrumposmu, nesapratu, kas notiek – likās, mašīna nemaz neiet uz priekšu. Izrādās, ka tai ir gan ielas, gan sporta režīms un es biju braucis, nenospiežot pareizo pogu – tātad, ielas režīmā…”

Rīt sāksies iepazīšanās ar trasi, un, kā smejas Haralds, viņi laikam būs vienīgā ekipāža, kuru iepazīšanās mašīna darbojas ar gāzi – Ford Focus ar 1,6 l dzinēju. Diezgan būtiska atšķirība no S2000, vai ne? 🙂

Lai gan līdz rallija startam vēl gandrīz divas dienas, Rally Talsi ekipāžai Haralds Šlēgelmilhs/Artūrs Pumpurs jau sācies. Ir izieta mandātu komisija, un sportisti iekārtojušies viesnīcā atpūtai pirms rītdienas – tā solās būt gana gara un jauniem iespaidiem bagāta.

Izstrādā un uztur IG Studija
113 queries in 0,760 seconds.