‘M-Sport’ vadītājs: “Seska debija – viena no spēcīgākajām, kas redzēta pēdējā laikā”
“M-Sport Ford” komandas vadītājs Ričards Milleners atzinis, ka Mārtiņam Seskam Polijas rallijā izdevies nodemonstrēt vienu no iespaidīgākajām debijām vadošajā klasē, kas piedzīvota nesenajā vēsturē.
Aizvadījuši tikai vienu testu dienu pie “Ford Puma Rally1” auto stūres, latviešu sportisti stājās uz starta pasaules rallija čempionāta septītajā posmā Polijā. Jāatceras arī, ka bez hibrīda sistēmas aprīkotā mašīna ir par 130 zirgspēkiem mazāk jaudīga, bet ar tādu pašu svaru kā pārējiem šajā klasē.
Piektdienas pirmo ātrumposmu izdevās nobraukt pat ar otro rezultātu, bet otro pozīciju saglabāt arī pēc visiem priekšpusdienas ātrumposmiem. Talkā nāca arī izdevīgā starta pozīcija, jo trasē mūsējie devās aiz citām ekipāžām, kas jau bija attīrījušas ceļus no liekās grants kārtas. Dienas otrajā pusē turpinājās spraigas cīņas un Sesks/Francis aizvien demonstrēja lielisku veikumu, dienu pabeidzot piektajā vietā, tikai 7.7 sekundes aiz līdera Andreasa Mikelsena ekipāžas.
Jautāts, vai pats tic tam, ko izdevies paveikt, 24 gadus vecais Mārtiņš Sesks sacīja: “Man nav ko atbildēt uz šo, jo viena no lietām, kas jau būtu laba, ja izdotos pirms sestdienas nebūt pēdējam starp “Rally1″ mašīnām. Tad man kāds brauktu pa priekšu un es varētu redzēt trajektorijas. Šo darbu esam paveikuši. Vēl nerunāsim par pjedestālu. Galvenais ir finišēt un mācīties. Neticami! Šajā mašīnā viss ir sarežģīts un savā ziņā tas visu padara vieglāku, jo visu laiku uz visu jākoncentrējas.”
“M-Sport Ford” vienības vadītājs Ričards Milleners veltīja atzinīgus vārdus sportista veikumam, sakot, ka kādu laiku tik spoža debija WRC vadošajā klasē nebija redzēta.
“Es teiktu, ka šī ir viena no spēcīgākajām pirmās dienas debijām , kas kādu laiku redzēta,” sacīja Milleners. “Tagad galvenais rallija atlikušajā daļā saglabāt vēsu prātu. Ja paskatāmies uz viņa stiprajām pusēm, tās ir šāda veida ceļi, un viņš jebkurā gadījumā nav lēns pilots, un tāpat viņam bija laba starta pozīcija. Bet, no otras puses, viņš nekad nebija braucis ar šādu mašīnu vairāk par vienu dienu un uzreiz devās uz pasaules rallija čempionātu un sacenšas pret vislabākajiem. Tas, ko viņš paveica ik katrā ātrumposmā, ir visai iespaidīgi.”
Izmantotie resursi:
www.motorsport.com