Latvala pieļauj iespēju aizvadīt pilnu WRC2 sezonu

Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
Kaut arī Jari-Mati Latvala savu aktīvo WRC karjeru noslēdza jau pirms vairākiem gadiem, prom no rallija viņš nav spējis aiziet. Kā “Toyota” komandas vadītājs soms ikdienā strādā aizkulisēs, taču atzīst, ka vislielāko prieku joprojām sagādā atrašanās pie rallija auto stūres.
Šosezon Latvala kopā ar savu stūrmani Janni Husi startē Eiropas vēsturisko ralliju čempionātā, bet “Rally Finland” skatītāji viņu atkal redzēja WRC2 klasē pie “Toyota GR Yaris Rally2” automašīnas stūres. Tas apliecina, ka arī pēc 40 gadu sliekšņa sasniegšanas viņam netrūkst ātruma un sacīkšu azarta.
Turklāt jau 2027. gadā gaidāmas būtiskas WRC tehniskās izmaiņas, kad “Rally1” klases mašīnas tiks pietuvinātas pašreizējiem “Rally2” spēkratiem. Tas raisījis spekulācijas, vai Latvala varētu atkal biežāk parādīties pasaules čempionātā arī augstākajā līmenī.
“Braukt man vienmēr patīk, no tā nekad nenogurstu,” sacīja Latvala. “Taču aizvadīt pilnu WRC kalendāru ir smags darbs – 14 posmi sezonā ir ļoti daudz. Godīgi sakot, neesmu pārliecināts, vai manī vēl ir pietiekami daudz spēka tam visam.”
Tomēr Latvala atzina, ka WRC2 čempionāta formāts ar aptuveni septiņiem ieskaites posmiem gadā būtu daudz reālāks scenārijs, ļaujot apvienot sacīkstes ar pienākumiem “Toyota” vadībā. “WRC2 ir ap septiņiem posmiem sezonā, un tas būtu labi,” viņš sacīja. “Bet 14 ralliji ir pārāk liels skaits.”
Šī vasara Latvalam bijusi īpaša – viņš ne tikai svinēja savu 40. dzimšanas dienu, bet arī 20. reizi stājās uz starta “Rally Finland”. Turklāt jau otro gadu pēc kārtas finišēja otrajā vietā, pavisam tuvu uzvarai. “Nāksies vēl pārrunāt ar lielo priekšnieku,” Latvala smejoties piebilda. “41. dzimšanas dienas ralliju būs grūti pamatot, bet, ja uzvara jau divreiz bijusi tik tuvu, man vajadzētu saņemt vēl vienu iespēju pacīnīties par pirmo vietu.”
Izmantotie resursi:
www.rallyjournal.com