“Hyundai” testpilots Bufjē aizvadīs pirmo ralliju ar “i20 WRC” auto
“Hyundai” komandas testpilots Braiens Bufjē, kurš šogad bija redzams startējot arī “Rally Liepāja”, šajā nedēļas nogalē aizvadīs pirmās sacensības ar “i20 WRC” automobili.
Bufjē bija “Hyundai” testpilots jau pagājušajā gadā, tomēr netika iekļauts vienības sastāvā startiem 2014. gada pasaules rallija čempionāta sezonā. Uz kādu laiku Bufjē korejiešu rūpnīcas komandu pameta, bet aprīļa beigās tika paziņots par viņa atgriešanos.
Šajā nedēļas nogalē testu programmas ietvaros Bufjē ar “Hyundai i20 WRC” automobili piedalīsies Francijas rallija čempionāta ceturtajā posmā “Rallye Antibes”. Tās viņam būs pirmās sacensības ar šo auto un iespēja salīdzināt tā ātrumu ar citām šīs klases mašīnām, piemēram, čempionāta līderi Žiljēna Morina “Ford Fiesta RS WRC”. Kopumā rallijā startēs pieci WRC auto.
“Šī ir laba iespēja konkurences apstākļos izmēģināt dažas jaunas detaļas,” stāsta “Hyundai Motorsport” preses pārstāvis. “Izvēlējāmies “Rallye Antibes”, jo tā norises laiks labi iekļaujas mūsu testu un sacensību kalendārā, kā arī Francijas čempionāts ir viens no nedaudzajiem, kur aizvien drīkst startēt ar WRC mašīnām.”
Šajā rallijā būs jābrauc arī pa ceļiem, kas tiek izmantoti Montekarlo rallijā, piemēram slavenais “Col de Turini” ātrumposms. Janvārī Bufjē piedalījās WRC čempionāta ietvaros notikušajā Montekarlo rallijā, bija līderis, bet finišēja otrajā vietā. Toreiz viņš startēja ar “Ford Fiesta RS WRC” un tās ir pagaidām vienīgās sacensības pasaules čempionātā, kurās viņš piedalījies šajā sezonā. Vēlāk ar “Citroen DS3 RRC” Bufjē ieguva otro vietu Eiropas čempionāta posmā Akropoles rallijā.
“Rallye Antibes” notiks piektdien un sestdien, un tā ietvaros būs jāveic 12 ātrumposmi, ar garumu 212 km.
Bufjē šajās sacensībās jau uzvarēja 2006. gadā.
“Hyundai” rallija komanda arī apstiprinājusi jaunu tehnisko direktoru. Šo amatu turpmāk ieņems Nino Frisons, kuram ir pieredze arī Formulā 1 un DTM. Jāpiemin, ka tieši viņš bija galvenais dizaineris “Suzuki SX4 WRC” rūpnīcas automašīnai, kas pasaules čempionātā tika izmantota pirms vairākiem gadiem.
Foto: Ewa Manasterska (ewrc.cz)