‘Hyundai’ gatavojas izstrādāt jaunu ‘Rally2’ auto

Foto: Hyundai Motorsport

“Hyundai Motorsport” prezidents Sirils Abitebūls jau iepriekš atzinis, ka, pat ja ražotājs neiesaistīsies WRC27 klasē, “Rally2” projekts paliek reāla un loģiska iespēja. Tieši šajā virzienā šobrīd strādā arī komandas klientu rallija nodaļa.

“Hyundai i20 N Rally2” pēdējā laikā ievērojami progresējis asfalta rallijos, taču uz grants seguma joprojām rezultāti nav pietiekami augsti. Homologācijas “džokeru” ierobežojumi nozīmē, ka straujš izrāviens tuvākajā laikā nav gaidāms, tāpēc reālais risinājums ir pilnīgi jauns auto 2027. gadā, kad pašreizējais modelis būs sasniedzis piecu gadu limitu.

Klientu rallija nodaļas vadītājs Benuā Nožjē uzsver: “Mums ir iespēja pilnībā pārhomologēt jaunu auto, balstītu uz pašreizējo ielas modeli. Pat ja tas nav apstiprināts simtprocentīgi, mēs, visticamāk, sāksim lielo evolūciju izstrādi 2027. gadam.”

Viņš atzina, ka 2026. gada mašīnai plānoti tikai nelieli uzlabojumi, bet galvenais šķērslis jaunajam projektam ir budžets. “Tas ir pēdējais barjeras punkts, bet esmu diezgan optimistisks,” sacīja Nožjē. Viņš arī norādīja – ja “Hyundai” turpinās WRC startēt 2027. gadā, “Rally2” programma kļūs gandrīz obligāta.

Runājot par WRC27 izmaksu griestiem, Nožjē uzsvēra, ka problēma nav auto cena, bet ekspluatācija. “€345 000 par mašīnu ir sasniedzams mērķis. Bet, ja detaļas maksā pārmērīgi dārgi, tas klientu pasaulē nav pieņemami.” Tieši klienti, pēc Nožjē domām, ir “Rally2” projekta sirds – un tiem arī turpmāk būs “Hyundai” galvenā prioritāte.

Izmantotie resursi:
www.dirtfish.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *