“Citroen” un “M-Sport” paliks WRC un veiks radikālus uzlabojumus
WRC komandas “Citroen” un “M-Sport” apstiprinājas palikšanu pasaules čempionātā arī uz 2015. gada sezonu un jau šobrīd strādā pie radikālas savu sacīkšu spēkratu uzlabošanas.
Abas komandas vēl līdz pagājušajā nedēļā notikušajam Polijas rallijam nebija apstiprinājušas, vai turpinās startēt WRC arī nākošgad, taču tagad ir skaidri zināms, ka tas notiks. Abas komandas arī veiks lielākos savu auto uzlabojumus kopš to debijas čempionātā 2011. gadā.
“Citroen” komanda kopš Sebastjana Lēba aiziešanas no rallija vairs nav spējusi gūt regulāras uzvaras. Komandas vadītājs Īvs Matons atklāj, ka darbs pie DS3 WRC modeļa apjomīgas uzlabošanas sākās jau līdz ar šīs franču rūpnīcas WTCC šosejas sacīkšu programmas īstenošanu.
“Es neteikšu, ko tieši mēs darām, tomēr mēs strādājam pie trim īpašām mūsu auto jomām,” saka Matons. “Tās būs lielākās tehniskās izmaiņas, ko esam veikuši kopš DS3 modeļa debijas.”
“M-Sport” jau otro sezonu WRC startē kā privātā komanda. Tās vadītājs Malkolms Vilsons stāsta, ka līdz šim strādāts pie sponsoru piesaistes, lai varētu piedalīties nākamajā sezonā, tomēr paralēli arī strādāts pie “Ford Fiesta RS WRC” mašīnas uzlabošanas.
“Mēs varējām vienkārši turpināt startēt ar šo auto arī nākamgad, tomēr, ja stāvi uz vietas, tu paliec miris, tāpēc bija vitāli svarīgi turpināt iet uz priekšu,” atzīst Vilsons. “Mēs strādājām, zinot, ka arī nākošgad šeit būsim.”
Vilsons atklāj, ka uzlabotais “Ford” varētu debitēt nākamās sezonas ceturtajā posmā Portugālē.
“Uzlabojumi nebūs gatavi uz Montekarlo ralliju, tie nebūs gatavi arī uz otro un trešo posmu, taču pēc tam, ja viss noritēs pēc plāna, startēsim ar auto, kas ir ieguvis lielākos uzlabojumus kopš 2011. gada.”
No nākamā gada pēc tagadējiem tehniskajiem noteikumiem būvētajiem WRC spēkratiem jāstājas spēkā jaunajam homologācijas periodam, savukārt 2017. gadā tiks būvētas jaunas mašīnas, jau pēc citas tehnisko noteikumu grāmatas.
Foto: Dace Janova (4rati.lv)