Vairāk kā simts rallija Sarma 2013 dalībnieki gatavi aizraujošai cīņai

Info: Ģirts Avotiņš, rallija “Sarma 2013” preses sekretārs
Foto: Dace Janova, www.4rati.lv

Pirmā rallija Sarma 2013 sporta automašīnu rūkoņa Gulbenes apkaimi pieskandināja dienu pirms oficiālā starta, kas tiks dots 23. februāra pēcpusdienā Apē, jo netālu no Gulbenes norisinājās oficiālais izmēģinājuma posms. Tajā pārliecinoši ātrākais bija Vasilijs Grjazins ar Ford Fiesta S2000 sporta automašīnu. Ņemot vērā testa ātrumposma rezultātus un dalībnieku sarakstu, atliek secināt, ka cīņa par uzvaru būs ļoti sīva un nav skaidrs, vai kādam Latvijas sportistam izdosies pārtraukt ārzemnieku uzvaru sēriju Sarmas rallijos. Aizvadītajos divos gados rallija Sarma galvenā balva ir aizceļojusi uz Igauniju.

Šobrīd iespējams prognozēt, ka par uzvaru rallija kopvērtējumā viennozīmīgi cīnīsies rallija “Liepāja – Ventspils” varonis Aleksejs Lukjaņuks un zem Latvijas karoga startējošais Vasilijs Grjazins, kā arī “Vorumaa” rallija N4 klases uzvarētājs Timmu Korge un “Halls Winter Rally” uzvarētājs Deivids Jocius. Noteikti neprognozējami ātrs būs lietuvietis Benediktas Vanagas, kurš īstajā ziemas rallijā startēs ar vairāk kā desmit gadus vecu WRC klases Subaru Impreza S8 rallija automobili. Viņa ātrumu nav iespējams prognozēt, jo līdz šim viņam ar šo automašīnu nav izdevies pilnvērtīgi startēt nevienā rallijā.

Latviešu sportistu izredzes cīņā par uzvaru rallija Sarma 2013 kopvērtējumā ir visai pieticīgas. Viens no favorītiem noteikti ir Jānis Vorobjovs, bet jāņem vērā, ka viņš nekad nav uzvarējis Sarmā. Vienīgais no Sarma 2013 dalībniekiem, kurš jebkad ir izcīnījis uzvaru šajā tradicionālajā rallijā, ir Aivis Egle, taču viņš testa ātrumposmā bija tikai sestais ātrākais. Jācer, ka Mārtiņš Svilis un Jānis Feldmanis, kuri testa posmā bija vienlīdz ātri, spēs cīnīties ar kaimiņvalstu sportistiem un pienācīgi aizstāvēs Latvijas godu.

Ļoti sīvas cīņas būs novērojamas arī viena tilta piedziņas automašīnu konkurencē. Viennozīmīgi ātri būs OKartes Autosporta Akadēmijas audzēkņi ar zaļajām Ford Fiesta R2 automašīnām, kā arī viņu sīvākie konkurenti ar tādām pašām automašīnām – Nauris Bruņinieks un Guntis Lielkājis. Viņiem visiem pārsteigumu var radīt ātrākie lietuvieši – Gintautas Šlepikas un Paulius Nanartavičius, kā arī kāda no ukraiņu ekipāžām.
Rallijsprinta ieskaitē par uzvaru 4WD Open noteikti cīnīsies Edijs Bergmanis, Ali Jansons un Gints Bremze, savukārt visi Gulbenes puses iedzīvotāji īkšķus tur par pašu jaunāko Sarma 2013 dalībnieku Oto Patmalnieku, kurš noteikti cīnīsies ar 4WD klases ātrākajiem pilotiem – Kārli Nebaru un Edgaru Enkuru. 1600 klasē viennozīmīgi favorīts ir Raivis Ozoliņš, savukārt 2WD Open – Ģirts Vītiņš.
Rallija laikā visus jaunumus un rezultātus būs iespējams uzzināt, klausoties rallija radio – Radio Valmiera, kas dzirdams ne tikai pus Latvijā, bet arī internetā no jebkura punkta uz planētas Zeme. Rallija ātrumposmu finišos sportistus intervēs Normunds Avotiņš, savukārt rezultātiem un GPS sekošanas sistēmai radio studijā sekos līdzi Andris Jurga, Jānis Rozītis un Krišs Kāpostiņš.
Ar rallija Sarma 2013 dalībnieku pieteikumiem un informāciju skatītājiem var iepazīties mājas lapā www.autorally.lv Savukārt jaunumiem un aktuālitātēm iespējams sekot līdzi rallija Sarma Twitter kontā @RallySarma un Facebook lapā www.fb.com/rallysarma
Ralliju Sarma 2013 atbalsta Gulbenes un Apes novadi, kompānijas “Līvs AM”, “Akvedukts”, “Sendija”, “Lorrynet”, “Vasks”, “MGM Transport”, “Ikteri”, “Grotes AB”, “Kopa”, “Grūbe-Hidro”, “MCD”, “Ponsse”, “ZDZ”, “Alba 5”, “Vītolas izdevniecība”, “Guard Systems”, “Easypoint”, “Baltā Pils”, “Gulbenes Autobuss”, “Michelin” un “Yuasa” akumulatori. Ralliju Sarma 2013 informatīvi atbalsta avīze “Dzirkstele”, “4rati.lv“, “Radio 101 RŪC”, “iAuto” un rallija radio “Radio Valmiera”. Rallija oficiālais auto “Kia” no “Kia Automobiles”.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *