Spītējot aukstumam, sportisti sadala pjedestālus Garkalnes autosprintā
Foto: Facebook.com/garkalnesautotrase
Svētdien, 25. februārī norisinājās Garkalnes autotrases autosprinta seriāla otrais posms. Par spīti lielajam aukstumam un citām sacīkstēm Vidzemes reģionā, uz starta izgāja 16 sportisti, kas, salīdzinājumā ar pirmo posmu, ir vairāk nekā divas reizes mazāk.
Uzvaras un vērtīgus kopvērtējuma punktus izcīnīja Artūrs Bondars, Ernests Eglītis un Oļģerts Jansons.
Pirmajos divos braucienos FWD klasē pārliecinoši ātrākais bija 16 gadus vecais Artūrs Bondars ar Opel Astra, kuram sekoja vienpadsmitgadnieks Lenards Lepsis ar Mazda MX3. Abi šie sportisti bija vienīgie otrā posma Juniori (U-18). Sākot ar trešo braucienu, Lenards sāka nedaudz piebremzēt Artūra atrāvienu, bet šoreiz Artūrs izrādījās pārāks. Trešajā vietā ierindojās Kristaps Bringa ar Peugeot 306.
RWD klasē ātrākais izrādījās Ernests Eglītis ar Volvo 340, kurš, veicot ļoti labu otro un ceturto braucienu, ne bez pūlēm pieveica otrās vietas ieguvēju Agri Maļaucki ar BMW 318. Agrim cīņu par uzvaru sabojāja ceturtajā braucienā pieļautās kļūdas, kuru rezultātā auto vairākkārt sagriezās. Trešo laiku RWD klasē uzrādīja Valters Nodievs ar VAZ 2107, kurš pirmajā braucienā bija ātrākais no RWD klases braucējiem.
Pilnpiedziņas jeb 4WD spēkrati cīņu uzsāka pēcpusdienā, kad trase jau bija palikusi krietni ātrāka. Te arī pavisam citi apļu un braucienu laiki. Pārliecinoši ātrākais 4WD braucējs bija Oļģerts Jansons ar Audi A4. Viņam sekoja folkreisa un priekšpiedziņu meistars Artis Biezais ar Subaru Impreza. Trešais ātrākais 4WD braucējs bija Ivars Ievenieks ar Subaru Impreza, kurš Biezajam triju braucienu jeb 12 apļu summā piekāpās par nepilnām astoņām sekundēm.
Kopvērtējumā pēc diviem posmiem ir iezīmējušies līderi, bet uzvarētājus prognozēt vēl nav iespējams
Trešais posms tiek plānots svētdien 11. martā, ja pieturēsies sals.
Izmantotie resursi:
www.garkalnesautotrase.wordpress.com