Munsters pieļauj, ka nākamgad varētu nestartēt ‘Rally1’ klasē

Foto: M-Sport
Greguārs Munsters, kurš aizvada savu otro pilno sezonu pasaules rallija čempionātā ar “Ford Puma Rally1” automašīnu, atzinis, ka pastāv iespēja nākamgad karjeru turpināt “Rally2” kategorijā.
Lai gan sezonas sākumā Montekarlo rallijā Munsters izcīnīja savu pirmo karjeras uzvaru kādā no ātrumposmiem, viņa rezultāti pēc tam bijuši svārstīgi. Nupat Japānas rallijā beļģu pilots atkārtoja savu līdz augstāko sasniegumu, finišējot piektajā vietā. Kopumā viņš guvis 36 punktus un kopvērtējumā ieņem desmito vietu.
“Šis bija ļoti grūts rallijs, taču mēs palikām uz ceļa un ieguvām vietu labāko pieciniekā. Tas ir labs sasniegums un iepriecina komandu sezonā, kas bijusi vairāk ar kritumiem nekā kāpumiem,” sacīja “M-Sport Ford” komandas pilots. “Piektā vieta, protams, palīdz, bet mēs īsti nevaram sevi salīdzināt ar līderiem. Nezinu, vai tas man palīdzēs palikt komandā 2026. gadā.”
“M-Sport Ford” komanda ir pazīstama ar vēlu pieņemtiem lēmumiem par sastāvu. Šosezon tā paļaujas uz braucējiem, kas nāk ar saviem personīgajiem sponsoriem – tādi ir gan Munsters, gan otrs pamatsastāva pilots Džošs Makerlīns. Septiņu posmu programmu veic Mārtiņš Sesks.
Runājot par nākotni, Greguārs uzsver, ka palikšana komandā nav skaidra un viss atkarīgs no budžeta: “Esmu runājis ar dažādām komandām. Ar gaidāmajām izmaiņām noteikumos pat atgriešanās “Rally2″ klasē nebūtu slikta doma – galu galā 2027. gadā šie auto kļūs par bāzi jaunajai čempionāta tehnoloģijai.”
2026. gada sezona būs pēdējā “Rally1″ mašīnām, pirms WRC pāries uz jauniem tehniskajiem noteikumiem, kas paredz čempionāta augstākās klases pamatā izmantot” Rally2″ konstrukciju.
Izmantotie resursi:
www.rallyjournal.com