WRC līderis Evanss: “Startēt trasē pirmajam Paragvajas rallijā nebūs viegli”

Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
“Toyota” komandas velsiešu pilots Elfins Evanss augusta sākumā ar stabilu sniegumu “Rally Finland” atgriezās pasaules rallija čempionāta kopvērtējuma līderpozīcijā. Šonedēļ Paragvajā viņam trasē jādodas pirmajam un uzrādīt labus rezultātus nebūs viegli.
Sezonu Evanss sāka lieliski, izcīnot četras pjedestāla vietas pēc kārtas. Tomēr grants posmi, kas sākās maijā ar “Rally Portugal”, kļuva par īstu pārbaudījumu, jo līdera statusā esošais brits vienu posmu pēc otra piektdienās bija spiests pildīt ceļa tīrītāja lomu.
Jūlijā “Rally Estonia” finišā čempionāta vadībā izvirzījās “Hyundai” pilots Ots Tanaks, taču jau pēc finiša Somijā Evanss ar ceturto vietu atguva līdera godu. Tagad viņam priekšā gaida sarežģīts uzdevums – atklāt jauno Paragvajas rallija trasi un atkal tīrīt ceļu konkurentiem.
“Pēc Somijas rallija esam atgriezušies kopvērtējuma vadībā, bet konkurence ir neticami cieša, tāpēc cīņa par titulu turpināsies līdz pat sezonas beigām,” norāda Evanss. “Paragvajā mūs atkal sagaida grants rallijs, un atkal uz ceļa būsim pirmie – tas nebūs viegli. Tomēr kā vienmēr darīsim visu, lai sasniegtu labu rezultātu.”
Evansam ir tikai trīs punktu pārsvars pār komandas biedru Kalli Rovanperu, bet Tanaks un Sebastjēns Ožjē atpaliek 13 punktus. Papildu izaicinājumu rada fakts, ka Paragvajas rallijs notiek pirmo reizi. Tā būs pilnīga nezināmā teritorija, kur izšķiroša loma būs precīzām stenogrammām.
“Vienmēr ir liels izaicinājums sagatavoties jaunam rallijam, jo īpaši ārpus Eiropas, kur iepriekš nav iespējams aizvadīt testus,” vēl pirms ierašanās Paragvajā skaidroja Evanss. “Būs jāgaida iepazīšanās braucieni, lai saprastu, kādi būs ātrumposmi un apstākļi, un tad jāpielāgo automašīna pēc iespējas piemērotāk.”
“Rally Paraguay” programmā iekļauti 19 ātrumposmi, kuru kopējais garums ir aptuveni 333 kilometri. Treniņbraucieni notiks jau šodien pēcpusdienā pēc Latvijas laika, bet pirmos astoņus ātrumposmus sportisti mēros piektdien.
Izmantotie resursi:
www.rallyjournal.com