Rovanpera: “Par Zviedrijas ralliju ir milzīgs sarūgtinājums”

Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
Izcīnījis piekto vietu WRC otrajā posmā Zviedrijā, divkārtējais pasaules čempions Kalle Rovanpera paudis neapmierinātību ar parādīto sniegumu, galveno vainu uzveļot riepām. Ots Tanaks atzina, ka šīs riepas ir labas braukšanai pa ledu, bet ne pa sniegu.
Rovanpera jau iepriekš neslēpa, ka ar jaunajām “Hankook” riepām viņš vairs nevar izmantot līdzšinējo braukšanas stilu, ko tagad nākas pielāgot jaunajiem apstākļiem. Pagaidām viņam ar to spoži nesokas. Montekarlo rallijā tika izcīnīta ceturtā vieta, Zviedrijā – piektā, un abos gadījumos viņš nebija pretendents uz uzvaru.
“Milzīgs sarūgtinājums,” pēc Zviedrijas rallija sacīja Rovanpera. “Nezinu, ko citu vēl varētu pateikt. Tam, iespējams, ir daudzi iemesli. Tagad atliek cerēt, ka grants rallijos būsim tur, kur mums būtu jābūt. Ja nē, tad kaut kas būs jāuzlabo, bet es nezinu, kā to izdarīt.”
Papildus grūtībām ar riepām Rovanperam vēl arī bija ne tā izdevīgākā starta pozīcija un sportists atzina, ka īsti nav spējis ieiet ritmā.
“Bija pilnīgi skaidrs, ka mums nevienā brīdī nebija tāds ātrums, kādam tam būtu jābūt,” neslēpj “Toyota” komandas pilots. “Nevarēju atrast vajadzīgo tempu un pareizo mašīnas balansējumu ar šīm riepām. Jau no paša sākuma zināju, ka ar jaunajām riepām man būs sarežģīti. Vienkārši nespējam panākt, lai tās strādātu.”
“Hyundai” pilots Ots Tanaks finišēja ceturtais, ilgi turējās netālu no līderiem, bet īsti iesaistīties cīņā par uzvaru nespēja. Igaunis bija nerunīgs par problēmām, kas bija izjūtamas mašīnai šajā nedēļas nogalē, bet sniedza savu komentāru par jaunajām riepām.
“Svētdiena bija tikpat laba kā sestdiena – ne pārāk laba,” ar ironiju saka Tanaks. “Pārējais bija pozitīvi. Tomēr sestdien atpalikām pārāk daudz. Riepas ir labas un labi uzvedas uz ledus, bet ne tik labi uz sniega. “Hankook” noteikti uz nākamo gadu ir darbs, ko darīt.”
WRC kopvērtējums pēc 2. posma:
Izmantotie resursi:
www.rallyjournal.com