‘Hyundai’ komandu pamet tās tehniskais guru Lorio
Vien mēnesi pirms jaunās WRC sezonas sākuma “Hyundai Motorsport” komandu pametis tās tehniskais guru Kristians Lorio.
“Hyundai” nometnei Lorio pievienojās 2021. gada vidū kā tehniskais konsultants, kad viņu nolīga toreizējais komandas vadītājs Andrea Adamo.
Lorio savu ietekmi komandā šo gadu laikā spēja palielināt, kļūstot par WRC programmas menedžeri. Strādājot kopā ar tehnisko direktoru Fransuā-Havjēru Demaisonu, pāris gadu laikā kopīgiem spēkiem izdevās padarīt “Hyundai i20 N Rally1 Hybrid” mašīnu konkurētspējīgāku un šogad tas rezultējās ar Tjerī Noivila izcīnīto titulu pilotu ieskaitē.
Nesen “Hyundai” paziņoja par pievienošanos izturības sacīkšu pasaules čempionātam (WEC), kura ietvaros norisinās arī Lemānas 24 stundu sacensības. Tur rūpnīca starus sāks 2026. gadā, izmantojot savu zīmolu “Genesis”. Neoficiāli bija zināms, ka Lorio turpinās darboties “Hyundai” rallija projektā, ieņemot vēl svarīgāku lomu, kamēr komandas vadītājs Sirils Abitebūls, kā arī Demaisons vairāk pievērsīsies WEC projektam.
Lorio jau ilgstoši ir viens no vadošajiem WRC inženieriem. Pirms pievienošanās “Hyundai” viņš bija “M-Sport” galvenais inženieris (2002-2021) un “Prodrive” inženieris (1991-2002). Savulaik Lorio radīja tādas ātras sacīkšu mašīnas kā “Subaru Impreza WRC2000” un “Ford Focus WRC03”.
Izmantotie resursi:
www.dirtfish.com