Furmo pēc izcīnītās uzvaras: “Rallija laikā izmēģinājām gandrīz visu iespējamo”
Aizvadot pirmo ralliju ar “Hyundai i20 N Rally1” automašīnu, Adriens Furmo atzinis, ka sacensību laikā izmēģināti visdažādākie regulējumu un galu galā vajadzīgos arī izdevies atrast. Pierādījies arī, ka jaunās “Hankook” riepas attiecīgajos apstākļos pagaidām neļauj pabraukt tik ātri kā “Pirelli” ražotās, kas WRC posmos tika izmantotas līdz šim.
Nedēļas nogalē Furmo piedalījās ziemīgos apstākļos notikušajās asfalta sacensībās “Rallye Hivernal du Dévoluy”. Tas francūzim bija pirmais rallijs “Hyundai” rūpnīcas komandas pilota statusā. Startēja arī divkārtējais WRC čempions Kalle Rovanpera no “Toyota” nometnes, kurš beigās piekāpās par 15 sekundēm, paliekot otrajā vietā.
“Pēc šīs uzvaras mani Ziemassvētki pavisam noteikti būs labāki,” sacīja Furmo. “Tas dod pārliecību, ka varu braukt ar šo auto, saprotu šo auto un esmu uzzinājis, kādus regulējumus vajag, lai brauktu ar to.”
Furmo atzīst, ka divu dienu laikā mašīnai veiktas daudzas izmaiņas: “Godīgi sakot, domāju, ka izmēģināju gandrīz visu. Tas ļoti nāca par labu mašīnas iepazīšanas procesā un, lai saprastu visu. Mašīnā beigās jutos komfortabli, lai gan pašā sākumā tā nebija. Pirms tam biju nedaudz izbraucis ar to vietā, kur komanda savām mašīnām mēdz veikt pirmos izmēģinājumu, un jau piektdienā devos uz shakedown ātrumposmu.”
Abas WRC ekipāžas arī izmēģināja jaunās “Hankook” riepas, kādas pasaules čempionātā tiks izmantotas nākamgad. Tas bija pirmais rallijs, kurā “Rally1” mašīnas apgādātas ar šīm riepām. Abiem pilotiem gan to nebija pietiekamā daudzumā, kā rezultātā Rovanpera ar tām brauca visos desmit ātrumposmos, bet Furmo daļu no dopiem veica ar “Pirelli” riepām. Tajos ātrumposmos, kur Furmo lietoja “Pirelli” riepas, viņa ātrums bija daudz labāks nekā Rovanperam ar “Hankook” ražojuma riepām. Jāņem gan vērā, ka tām šie bija pirmie testi sacensību režīmā šādos ziemas apstākļos. Līdz Montekarlo rallijam vēl turpināsies riepu pilnveidošana.