Ķenavs: “Plangi šobrīd arī nezināmos ceļos ir ātrākais braucējs”
Foto: Dace Janova, 4rati.lv
Lietuvā aizvadīts “300 Ezeru rallijs”, kura ietvaros norisinājās arī sestais Latvijas rallija čempionāta posms. Pavisam kopā dalību šajā rallijā apstiprināja 72 ekipāžas, kuru vidū bija arī četras ASRT komandas ekipāžas – Sīms Plangi, Sergejs Popovs, Dmitrijs Feofanovs un Toms Lielkājis, kurš šajā posmā startēja ar ASRT komandas Peugeot 208 R2.
Vislabāk rallijā startēja Sīms Plangi, kurš izcīnīja kārtējo uzvaru. Finišā par 18 sekundēm apsteigta Vaidota Žala ekipāža, bet 35 sekundes atpalika Jānis Vorobjovs.
“Mums šis rallijs bija lielisks, jo vienmēr ir patīkami uzvarēt,” iesāk Sīms Plangi. “Mēs paveicām lielisku darbu rallija pirmajā dienā, it sevišķi putekļos. Otrajā dienā bija vairāki bīstami momenti, kas, protams, nav labi, bet kopumā domāju, ka uzrādījām labu sniegumu.”
Šajā rallijā sportistiem diezgan daudz bija jābrauc pa asfaltu. Plangi atzina, ka sākotnēji viņš bija noraizējies par to, kā viņam ies uz asfalta, taču beigās viss esot izdevies ļoti labi. “Asfalta ātrumposmi šajā rallijā ir pavisam kaut kas cits – līkumaini un ar daudz tramplīniem. Bija jautri, lai arī sākumā biju noraizējies, jo domāju, ka vietējie puiši brauks daudz ātrāk. Braucu, cik ātri varēju un tas izdevās,” nobeidz Plangi, kurš piebilda, ka pirmajā dienā izvēlējās startēt no desmitās vietas tādēļ, ka trase esot bijusi ļoti slidena, tāpēc tika nolemts labāk braukt putekļos, lai būtu labāka saķere, kas arī šoreiz atmaksājās.
Ne pārāk labi aizvadītajā rallijā klājās Dimitrijam Feofanovam, kurš līdz galam nebija apmierināts ar šo posmu. “Ja godīgi, tad visas cerības par šo rallija nepiepildījās. Kad pierakstījām trasi, tad mums viss patika, taču diemžēl otrajā dienā atcelto ātrumposmu dēļ 30 kilometri mums nebija pieejami. Un arī bez tā ir ko vēl pateikt organizatoriem… Kopumā neesmu apmierināts ar sniegumu šajā rallijā. Bija sajūta, ka braucām lēnāk. Negribu meklēt vainīgos, jo vainīgs būšu es pats, taču pirmajā dienā mums traucēja putekļi. Savas korekcijas ieviesa arī salūzušā sarunas iekārta pirms septītā posma starta. Tāpat daudz ko ietekmēja asfalta posmi. Ja sākumā braukšana pa asfalta klājumu nepadevās, tad beigās jau sapratām, kā tajos jābrauc. Lai vai kā, bet beigās izrādījās, ka mēs arī pēc šī notikumiem bagātā posma spējām samazināt atstarpi no līderiem, kas, protams, ir labi,” tā Dmitrijs Feofanovs.Gandarīts par komandas rezultātiem arī ASRT vienības vadītājs Mārcis Ķenavs. “Prieks par Plangi kārtējo uzvaru, kurš pierādīja, ka arī nezināmos ceļos šobrīd ir ātrākais braucējs. Pateicoties šai uzvarai, Sīms ir pietuvojies čempiona titulam, par ko ir liels prieks. Runājot par Popovu un Feofanovu, tad ir prieks, ka abi ir finišā. Abas ekipāžas jau sāk parādīt vērā ņemamu ātrumu, kas tām ļauj iebraukt pirmajā divdesmitniekā.”
Neskatoties uz avāriju un izstāšanos, Mārcis bija priecīgs par Toma Lielkāja uzrādīto ātrumu pie Peugeot 208 R2automašīnas stūres. “Runājot par Tomu Lielkāji, kuram šis bija pirmais rallijs ar Peugeot 208 R2 automašīnu, tad līdz galam viņam šis rallijs neizdevās, taču uzrādītais ātrums parādīja to, ka viņš spēj pabraukt ātri, par ko liecināja arī laiki. Ir tikai jāstrādā un jātrenējas. Protams, paldies mehāniķiem. Kā jau tas mūsu komandai ir pieņemts, tad pēc Toma avārijas cīnījāmies līdz galam un beigās, lai arī cik smagi gāja, mums pa nakti izdevās salabot Toma auto, lai viņš varētu braukt,” stāstījumu beidz Ķenavs.
Nākamais starts ASRT komandai paredzēts Tallinā. Tur brauks Sīms Plangi un Karls Martins Volvers. Kā piebilda Mārcis, tad komandai būs daudz darba, lai pirms gaidāmā rallija savestu kārtībā Volvera auto, ar kuru Lietuvā brauca Toms.
Informāciju sagatavoja:
asrt.eu