“Rally Deutschland” debitēs pasaulē pirmā R3 rallija mašīna ar aizmugurējo piedziņu
Augustā gaidāmajā pasaules rallija čempionāta posmā Vācijā debiju piedzīvos jaunais “Toyota GT86 CS-R3” sacīkšu spēkrats, kas ir pasaulē pirmā R3 klases rallija mašīna ar aizmugurējo piedziņu.
Pie “Toyota” automobiļa stūres sēdīsies pieredzējusī vāciete Izolde Holderjeda, kura ir divkārtējā pasaules rallija čempione dāmu ieskaitē. Viņa ar rūpnīcu sadarbojas jau kopš 1996. gada un no “Toyota Motorsport GmbH” (TMG) puses ir izraudzīta par jaunās mašīnas attīstītāju.
Tomēr šobrīd “Toyota GT86 CS-R3” vēl skaitās prototips un nav ieguvis FIA homologāciju, tādēļ ātrumposmos Triēras apkaimē Holderjedas ekipāža piedalīsies kā “nullīte”.
“Šīs ir aizraujošas vēstis TMG un, cerams, arī rallijam kopumā,” stāsta kompānijas galvenais inženieris Niko Ehlerts. “Aizmugures piedziņas auto debija ātrumposmos būs skatāms notikums. Svarīgi pateikt, ka iesākto nodaļu vēl neesam pabeiguši – ir nepieciešami dati no Vācijas rallija, lai noslēgtu modeļa attīstīšanas procesu.”
“Toyota” vēlas parādīt saviem potenciālajiem klientiem, ka mašīnas attīstīšana notiek ātros tempos, un kompānijas nebaidās uzreiz doties uz pasaules čempionātu. Tiek ziņots, ka jau šobrīd interese par auto iegādi ir lielāka nekā cerēts, bet pārdošanā šī rallija mašīna nonāks 2015. gada pirmajā ceturksnī, sola TMG.
Pašlaik TMG attīsta arī “Toyora Yaris WRC” automobili, ar ko cer piedalīties pasaules čempionātā 2017. gada sezonā, lai gan rūpnīca vēl nav devusi zaļo gaismu WRC komandas atjaunošanai.
Info: wrc.com
Foto: wrc.com