Banjul Challenge: 02.01.09.

04/01/2009 |

Info: Ekipāža 9804, E.Janovs, J.Gaibišelis
www –http://riga-banjul.webs.com/index.htm

02/01/2009, plkst. 20:00, 6490 km, 14 grādi ārā, 19 grādi iekšā
Beidzot pielejam eļļu. Puslitrs pēc 6000 km – nav slikti. Nomazgājam arī stiklus. Priekšējo no iekšpuses. Šodien auto būs grūts ceļš – celsimies pāri Tizi-n-Test kalnu pārejai. Iepriekšējās dienās esam jau pie Marokas satiksmes pieraduši un braukšana pa pilsētu vairs nesagādā lielas problēmas. Izbraucot no Marakešas nogriežamies no ceļa pārāk ātri un tā rezultātā pāris kilometrus braucam pa lauku, līdz sasniedzam pareizo ceļu. Auto pirmo nelīdzeno ceļa gabalu pārvarējis lieliski.

Jau no Marakešas (ap 700 m vjl.) ceļš ved augšup. Pusdienlaikā sasniedzam lielāko atzīmi ceļojuma laikā – 2100 m vjl. Pavērojam mākoņus no augšas un dodamies lejup, virzienā uz Agadiru. Agadiru sasniedzam jau tumsā. Atkal esam pie ūdeņiem! Nakti pārlaižam kempingā, ko mums rezervējusi angļu komanda, kas šeit jau dzīvo trešo dienu. Vakarā pacienājam spāņus ar līdzpaņemto Bonapartu, kas konspirācijas nolūkos iepildīts tukšā apelsīnu sulas pakā. Protams, apelsīnu sulas garša ir diezgan izteikta. Pēc Bonaparta nogaršošanas spāni un vācieši pūš uguni – esot dikti stiprs. Un tad viņiem ir izskaidrojums, kāpēc mums tik ātri iet auto – mēs bākā lejot iekšā Bonapartu. Lai arī kempings ir pilns, tomēr kempinga sargu izdodas pārliecināt par to, ka arī tām komandām, kam vieta šeit nebija norezervēta, vajadzētu atrast vietu. Tā rezultātā mazā zemes pleķī tiek sabūvētas tik daudz telšu, ka grūti starp tām pastaigāt. Vakaru pavadām sarunās ar pārējām komandām, plānojam turpmāko maršrutu, cienājam tās ar Bonapartu. Pēc tam, kad kempinga sargs otrreiz aizrāda to, ka pārāk skaļi uzvedamies, visi dodamies gulēt.

Izstrādā un uztur IG Studija
111 queries in 0,785 seconds.