Tanaks aizvadījis pirmos testus pēc atgriešanās ‘Hyundai’ komandā
Igauņu pilots Ots Tanals aizvadījis pirmos testus pēc atgriešanās “Hyundai” komandā, un atzina, ka nevajadzēja daudz laika, lai ar šo auto, kas pa gadu būtiski ir uzlabots, spētu pabraukt ātri.
Tanaks jau iepriekš trīs sezonas startēja “Hyundai” komandā, taču gadu pirms līguma termiņa beigām šogad pārgāja uz “M-Sport Ford” nometni. Tajā viņš pavadīja tikai vienu sezonu, pirms atgriezāies “Hyundai” sastāvā, kur atkal startēs nākamajā WRC sezonā.
Ar “Hyundai i20 N Rally1” Tanaks startēja jau 2022. gada sezonā, bet tagad Francijas dienvidos to atkal izmēģināja, atzīstot, ka auto ir būtiski attīstīts.
“Tie bija testi Dakaras stila ceļos, lai pavērotu izturību, un patiesību sakot nobraucām ļoti daudz kilometrus,” stāsta Tanaks. “Apstākļi bija tādi kā Safari rallijā, tie nebija viegli. Šis auto diezgan daudz atšķiras no iepriekšējā. Runājot par ārieni, aerodinamiskie risinājumi ir daudz savādāki. Pa šo laiku komanda nav izmantojusi daudzus citus džokerus, bet daudz kas ir “noslīpēts” un darbojas labāk. Ar šiem regulējumiem es neteiktu, ka ir daudz atšķirību no pagājušā gada, bet mašīna ir daudz labāk pielāgota. Jau no pirmā izbrauciena jutos labi, daudz neatpaliku un uzreiz varēju pabraukt diezgan ātri.”
Pirms janvārī gaidāmā Montekarlo rallija Tanakam paredzēti vēl vairāki testi.
“Iepriekšējā gadā bija dažādas tehniskas ķibeles vai citi ierobežojumi, bet šogad jau mašīnas veiktspēja izskatījās daudz labāka,” saka igaunis. “Ar to braukt sākumā, pirms tā tika attīstīta, nebija viegli, bet šogad viņi ir spējuši to daudz uzlabot un kļūt konkurētspējīgi. Tagadējiem cilvēkiem komandā ir vajadzīgās zināšanas, viņi zina, kas jādara un, kā visu uzlabot. Ja to pārzini, nekādu ierobežojumu nav. Viņi zināja, kā to paveikt, bet bija vajadzīgs laiks, lai to izdarītu.”
“Hyundai” komandā visos posmos nākamgad startēs Tanaks un Tjerī Noivils, kamēr trešo mašīnu dalīs Esapeka Lapi, Andreass Mikelsens un Danijs Sordo.
Izmantotie resursi:
www.autosport.com