Sesks/Francis pārsit riepu un turpina cīņu par WRC uzvaru

Foto: FIA WRC
Jāpiebilst, ka “M-Sport Ford” komanda šādu brīdi pieredz pirmo reizi kopš Furmo īsās vadības Japānā 2024. gadā.
Sesks, kurš WRC iepriekš startēja augustā Somijā, pēc SS2 finiša smaidu neslēpa: “Traki, vai ne? Izskatās, ka ne tikai Latvijā esam ātri.”
Pēc dienas otrā dopa Sesks komentēja: “Tu redzi horizontu, bet neredzi ceļu. Centos braukt stabili, bet jūtos labāk, kad braucu ar gāzi grīdā.”
Sacensību ceturtajā, kas bija šīs dienas trešais ātrumposms, Seska ekipāža pieļāva kļūdu, bet uzrādīja ceturto rezultātu, līderim Pajari pazaudējot 6.8 sekundes. Sacensību kopvērtējumā, dodoties uz servisa parku, latviešiem 1.3 sekunžu pārsvars pār “Hyundai” braucēju Furmo un 1.7 sekunžu pārsvars pār “Toyota” pilotu Pajari.
“Zinu, ka Elfins [Evanss] arī šajā vietā kļūdījās, sekoju tam, ko redzu – mana vaina,” komentēja Sesks.
Pēcpusdienu Sesks/Francis uzsāka lieliski – uzvara arī “Al Fasallyah 2” ātrumposmā. Nākamajā dopā pārsista riepa: “Nezinu, kā tas notika. Šeit ir daudz akmeņu,” finišā teica Mārtiņš Sesks.
Nākamajā ātrumposmā ceturtais rezultāts un trešā vieta kopvērtējumā pirms vakarā veicamā superspeciālā ātrumposma. Tajā tika uzrādīts ar Sebastjēnu Ožjē dalīts labākais rezultāts un noturēta trešā vieta rallija kopvērtējumā. Latvieši atrodas cīņā par WRC uzvaru, kas jau ir vēsturisks sasniegums sporta kontekstā.
