Sabotāža WRC – tīšām sabojāts “Production Cup” vicelīdera auto motors

Gianluca Linari (ITA) Nicola Arena (ITA) Subaru Impreza WRX 09-13.09.2015. FIA World Rally Championship 2015, Rd 10, Rally Australia, Coffs Harbour, Australia. - www.xpbimages.com, EMail: requests@xpbimages.com - copy of publication required for printed pictures. Every used picture is fee-liable. © Copyright: Photo4 / XPB Images
Foto: motorsport.com
Nepatīkamu situāciju piedzīvojis pasaules rallija čempionāta “Production Cup” ieskaites vicelīderis Džanluka Linari – viņš apgalvo, ka kādi nelabvēļi sportista sacīkšu mašīnas motorā sabēruši smiltis.
Linari ir tuvu tam, lai kļūtu par sezonas uzvarētāju “Production Cup” klasē, jo līderis Makss Rendina, kurš atrodas 6 punktus priekšā, jau aizvadījis septiņus posmus un vairāk punktus šogad negūs, kamēr Linari startējis tikai sešos un vēl var apsteigt konkurenti. Priekšā vēl sezonas noslēgums, kas šonedēļ gaidāms Lielbritānijā.
Tomēr Linari nācis klajā ar paziņojumu, ka notikusi sabotāža un nelabvēļi sabojājuši viņa “Subaru” rallija mašīnu. Komandas furgons neuzraudzīts atradies kādā stāvvietā un naktī no pirmdienas uz otrdienu sacīkšu auto motorā samestas smiltis, kā rezultātā spēkrats sacensībām vairs nav lietojams.
56 gadus vecais Linari pasaules čempionātā aizvadījis vairāk par 40 sacīkstēm, taču šādu situāciju nekad iepriekš nav redzējis.
“Esmu ļoti sarūgtināts”,” itāļi izdevumam “Autosprint” saka Linari. “Tagad man neatliek nekas cits kā īrēt citu auto, lai varētu startēt šajā rallijā.”
Sezonas noslēdzošajā rallijā Velsā uz titulu vēl pretendē trīs braucēji. Tie ir kopvērtējuma līderis Makss Rendina, kuram šajā sacīkstē punkti nepienāksies, Linari, kā arī trešajā vietā esošais Andorans Karčats, kurš no līdera atpaliek 20 punktus.
WRC “Production Cup” čempionāta kopvērtējums pirms finālposma:
Vieta | Pilots | Punkti |
1. | ![]() |
110 |
2. | ![]() |
104 |
3. | ![]() |
90 |
4. | ![]() |
88 |
5. | ![]() |
55 |
6. | ![]() |
55 |
7. | ![]() |
51 |
8. | ![]() |
25 |
9. | ![]() |
25 |
10. | ![]() |
18 |
Izmantotie resursi:
www.rallye-sport.fr