Noivila problēmas Japānā ir iepriekš piedzīvotās avārijas sekas

Foto: Hyundai Motorsport
Tjerī Noivila problēmu sērija WRC posmā Japānā, visticamāk, ir cieši saistīta ar viņa smago avāriju iepriekšējā posmā Centrāleiropas rallijā, apstiprinājusi komanda.
2024. gada pasaules rallija čempions Centrāleiropas posmā frontāli ietriecās tilta margā, bet trieciena spēks sasniedza 16G. Noivils un stūrmanis Martins Videdžs tika nogādāti slimnīcā uz pārbaudēm, abi tika atzīti par veseliem. To pašu gan nevarēja teikt par mašīnu.
Japānas rallijā beļģis startēja ar jaunu šasiju, taču piedzīvoja virkni tehnisku likstu: transmisijas problēmas jau ceturtdienas treniņbraucienos, aizmugurējā diferenciāļa defektu piektdien, eļļas noplūdi no bojātas ātrumkārbas korpusa sestdien un beigu beigās – elektrisku kļūmi svētdien, kas stiprā lietū neļāva darboties logu tīrītājiem.
“Hyundai” sporta direktors Endrjū Vītlijs atklāj, ka ātrumkārbas korpuss bija daļa no auto, kas tika sabojāts Centrāleiropas rallija avārijā. “Mēs vēl pilnībā neesam izanalizējuši, taču, šķiet, starp šiem notikumiem ir saistība,” viņš sacīja. “Tā nav ierasta kļūme. Vienkārši pazuda eļļa, un bez tās mēs nevarējām nobraukt 100 kilometrus.”
Lai gan Noivils startēja ar jaunu virsbūvi, noteikumi paredz, ka transmisija un diferenciāļi no iepriekšējā posma jāizmanto arī Japānā, pretējā gadījumā sekotu piecu minūšu sods. “Pēc Centrāleiropas rallija mēs visu pārlikām jaunā karkasā un nosūtījām uz Japānu. Laika pārbaudēm nebija,” piebilda Vītlijs.
Viņš arī skaidroja, ka svētdienas logu tīrītāju problēma nebija identiska tām, kas iepriekš piemeklējušas Otu Tanaku un Adrienu Furmo: “Šķiet, problēma radās starp motoru un elektroinstalāciju. Jāpārbauda savienojumi. Pats motors darbojas, ja tam pievada 12 voltus, tāpēc jāmeklē vaina starp komponentiem.”
Rezultātā Noivils izstājās gan sestdien, gan otro reizi svētdien, jau otro ralliju pēc kārtas paliekot bez punktiem.
Izmantotie resursi:
www.dirtfish.com