Loebs: Taktikas kļūst garlaicīgas
Info: wrc.com
Foto: ewrc.cz
Lai arī Jordānijas WRC rallijs beidzās pirms trīs dienām, joprojām tiek pārcilāti tā notikumi saistībā ar „Citroen” un „Ford” izmantotajām taktikām rallija pēdējā dienā.
Atgādināsim, ka pirms izšķirošās rallija dienas „Citroen” darīja visu, lai palīdzētu Sebastianam Loebam. Protams, nav jau nekas slikti, taču šīs ‘’palīdzēšanas” rezultātā cieta jaunais un talantīgais franču pilots Sebastians Ogērs, kurš bija spiests iesaistīties taktiskajās viltībās, kā rezultātā pilots no otrās vietas kopvērtējumā atkrita uz septīto. “Protams, esmu vīlies, jo līdz tam mēs kopvērtējumā bijām otrie,” ar nožēlu atzīst Ogērs. “Taču man jādomā par nākotni un jārespektē tas, ko liek darīt “Citroen”.”
Jāatzīmē, ka preses konferencē „Citroen” šefs Olivers Kesnels atzina, ka Ogēram esot bijušas tehniskas problēmas, tādēļ tika veikti remontdarbi. “Ogēra mašīnai bija problēmas ar elektroniku, tāpēc mēs zaudējām piecas minūtes,” teica Kesnels. Interesanti, ka brīdī, kad Kesnels teica šos vārdus, gan Ogēra, gan Jari Mati Latvalas sejā bija redzams smīns, kas lika noprast, ka tā nav patiesība…
Lai arī kā tur būtu, katram būs sava taisnība un redzējums. Taču arī paši sportisti atzīst, ka ir jābeidz šī muļķošanās. Savs redzējums uz to ir arī Sebastianam Loebam. “Mums jāatrod kaut kāds risinājums, jo mēs pārāk daudz runājam par šīm taktikām. Protams, taktika ir daļa no rallija, taču tās kļūst garlaicīgas. Šobrīd visi piloti runā par to, lai treniņbraucieni kļūtu par kvalifikāciju rallijam.”
“Mums visiem treniņos būtu jāveic četri apļi. Pirmie trīs apļi būtu domāti ceļu attīrīšanai, bet pēdējais tiktu veikts uz laiku. Tas pilots, kurš šajos treniņos uzrādīs visātrāko laiku, uz pirmo rallija dienu varēs izvēlēties sev vēlamo starta pozīciju. Pēc tam katras dienas līderis varēs izvēlēties sev pozīciju nākamajai dienai. No sportiskā viedokļa tas būtu godīgi, jo šobrīd ir tā, ka mēs divas dienas plānojam dažādas taktikas, bet tikai pēdējā braucam.”