Latvala vadībā pēc WRC Grieķijas posma otrās dienas

Info: Inese Grīnberga, pēc wrc.com
Foto: Timo Anis

Laikapstākļi nebūt nesaudzē ekipāžas arī rallija otrajā dienā. Spēcīgs lietus, dubļi un grants ceļi ar milzīgiem akmeņiem – tas viss pamatīgi apgrūtina sportistu sniegumu, un jo vairāk uzmanības ir jāpievērš pareizajai riepu izvēlei, lai iegūtu vajadzīgo saķeri uz ceļa.

Grieķijas rallija otrajā dienā, vadībā ar 64 sekundēm izrāvās soms Jari Matti Latvala, pēc tam, kad SS4 tā brīža līderis krievu sportists Jevgenijs Novikovs pārsita riteni un sabojāja piekari. Latvala dienas noslēgumā atzīst, ka vēl nekas nav skaidri zināms, jo šis rallijs nav prognozējams: „Parādījām labu sniegumu, un arī VW komanda veica lielisku darbu, nomainot dažas detaļas, bet mums ir jāatceras, ka šī ir Akropole, un nevar zināt, vai rīt  nebūs kāda drāma.” Otrajā vietā ierindojas spānis Dani Sordo, kurš bija izvēlējies lieki neriskēt un Grieķijas akmeņainajos ceļos braukt prātīgi: „Es braucu, lieki neriskējot.”

Tikmēr trešajā vietā ierindojas pagājušajā sezonā daudz kritizētais beļgu braucējs Thierry Neuville, kurš šajā rallijā ir pārādījis pārliecinošu un vienmērīgu sniegumu, 39 sekundes atpaliekot no Sordo: „Šodien nobraucām bez kļūdām. Esmu laimīgs par mūsu sniegumu un mēs pierādījām, ka dažreiz varam būt arī spējīgi.” Pateicoties pārsistajam ritenim un ķibelēm bremžu sistēmā, norvēģis Andreas Mikkelsens ar 25,7 sekundēm piekāpās Nasser Al – Atija un ierindojās piektajā vietā.

Tikmēr par spīti problēmām ar stūres iekārtu sestdienas rītā, Mads Ostbergs pamazām atgūstas un ierindojas sestajā vietā 24 sekundes priekšā čehu braucējam Martinam Prokopam. Savukārt Mikko Hirvonens ar Citroen DS3 divreiz nolauza riteni – šīs kļūdas sportistam maksāja dārgi un liedza cīnīties par pirmajām vietām. Sportists sestdienas vakarā ierindojas astotajā vietā. Par 23 sekundēm no Hirvonena atpaliek krievu sportists Novikovs, un desmitnieku noslēdz čempionāta favorīts Sebastians Ožjē, kurš rallija pirmajā dienā piedzīvoja tehniskas ķibeles, kuru dēļ ekipāžai tika piespriestas  10 soda minūtes. Šāds iznākums pavisam mainīja komandas taktiku  – prioritāte ir nofinišēt ralliju un nopelnīt punktus čempionātam.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *