“Rally Liepāja” palīdz ERC sasniegt jaunus reitingu rekordus
Foto: fiaerc.com
Pirmās piecas šī gada Eiropas rallija čempionāta (ERC) sacīkstes televīzijā sasniegušas 102 miljonus cilvēku lielu auditoriju, paziņojuši seriāla rīkotāji “Eurosport Events”.
Tiek ziņots, ka ERC sacīkšu skatītāju skaits televīzijā, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, ir pieaudzis ievērojami un sasniedzis jaunu rekordu. Lielā mērā tas saistīts arī ar to, ka arvien vairāk televīzijas kanāli atspoguļo ERC posmu apskatus.
Šādus iepriecinošus ciparus sniegusi kompānija “Repucom”, kas ir pasaules vadošie sporta mārketinga izpētes eksperti. Vēl jo patīkamāk, ka reitingus palīdzējis uzlabot ERC ziemas posms “Rally Liepāja”, kas notiek Latvijā un gūst arvien lielāku atzinību. Arī Latvijā latviešu valodā ERC apskati ir vērojami televīzijā.
Pēc “Repucom” sniegtajiem datiem, salīdzinājumā ar 2014. gada identisku periodu, Eiropas čempionāta skatītāju skaits televīzijā pieaudzis par 28%.
ERC sacensību vadošais atspoguļotājs Eiropā ir TV kanāls “Eurosport” un tā auditorija, kas skatās šo ralliju apskatus, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, pieaugusi par 800 000 cilvēkiem. Savukārt, piemēram, Portugālē vietējās televīzijas reitingi ERC posmu atspoguļošanā šajā laika posmā, salīdzinot ar 2014. gadu, pieauguši par 3.8 miljoniem cilvēku, sasniedzot 4.2 miljonus.
Eiropas rallija čempionātu atspoguļo 60 televīzijas kanāli visā pasaulē, sasniedzot auditoriju 160 valstīs.
Izmantotie resursi:
www.fiaerc.com