Ar spraigām cīņām aizvadīts virtuālais “Rallijs Sarma 2025”

Kas par karstu nedēļas nogali uz sniegotajiem ceļiem virtuālajā “Rallijs Sarma 2025”! Spraigas cīņas līdz pat pēdējiem ātrumposmu metriem un pat pēc finiša.
LRČ1
Ātrākais pilots ar kārtīgu atrāvienu bija Raivo Dabiņš, uzvarot visos ātrumposmos. Pats atzina ka rallijs izdevies bez liekiem starpgadījumiem, izņemot “Power Stage”, spēle nedaudz ieraustījās, bet par laimi kontrole pār mašīnu netika pazaudēta un veiksmīgi sasniegta kārtējā uzvara. Lielākā intriga sākās tikai pēc tam – nākamie trīs piloti iebrauca finišā ar mazāk kā 2 sekunžu intervālu. Kristaps Ušvils pēdējā ātrumposmā pamanījās pazaudēt iekrāto 25 sekunžu pārsvaru pār konkurentiem. Kristaps Baķis, pēc iespaidīgas avārijas SS2, spēja atgūt ritmu un tuvoties goda pjedestālam. Rait Jansen demonstrējot stabilu ātrumu ar jauno “Toyota GR Yaris Rally2”, spēja apdzīt abus iepriekš pieminētos pilotus. Tikai pēc finišēšanas uzzinot tiesnešu piešķirto sodu, tika novirzīts uz ceturto vietu. Jāpiemin arī Mantivydas Ralys, kurš pretendēja uz goda pjedestālu, bet pēdējā ātrumposmā pieļautā kļūda lika viņam izstāties no rallija.
1. Raivo Dabiņš
2. Kristaps Baķis
3. Kristaps Ušvils
LRČ2
Kristers Svilo bija ātrākais LRČ2 klasē. Visiem par pārsteigumu, pilots Gevin Peet izvēlējās startēt ar veco “Mitsubishi Lancer Evo IX R4”. Viņam šis rallijs nebija tas veiksmīgākais. SS3 tika pieļauta kļūda un kūlenis, bet laimīgā kārtā viņš ralliju varēja turpināt, izcīnot otro vietu. Trešo vietu ieguva Alūksnes posma uzvarētājs Edmunds Grostiņš, tikai par 1 sekundi atpaliekot no otrās vietas. Vēl pirms “Power Stage” viņš atradās otrajā vietā ar 3 sekunžu atrāvienu, bet pieļautā kļūda 500 metrus pirms finiša šoreiz maksāja 5 sekundes un vietu aiz Gevin Peet.
1. Kristers Svilo
2. Gevin Peet
3. Edmunds Grostiņš
LRČ3
Priekšpiedziņas klasē kārtējo reizi nepārspēts bija Gabriel Simson. SS4 viņš aizķēra koku un sagriezās, nedaudz pabojājot radiatoru, bet tas netraucēja finišā būt pirmajam. Ciešu konkurenci sagādāja Roberts Binovskis kurš uzstādīja ātrāko laiku divos ātrumposmos, rezultātā iegūstot otro vietu. Trešo vietu ieņēma Kristians Jakovļevs. LRČ3 rezultāti mainījās katrā ātrumposmā, saglabājot pirmajiem pieciem pilotiem reālas iespējas pacīnīties par pjedestālu.
1. Gabriel Simson
2. Roberts Binovskis
3. Kristians Jakovļevs.
LRČ4
Klasiskās piedziņas ieskaitē sīvu konkurenci viens otram sastādīja Dāvis Bite un Toms Roberts. Pirms “Power Stage” abus šķīra vien 0.03 sekundes. “Power Stage” uzvaru iegūstot Tomam, izskatījās, ka viņš ir ieguvis posma uzvaru, bet izrādījās, ka tiesneši arī viņa atkārtojuma failos ir ieraudzījuši nogrieztu līkumu, rezultātā +10 sekunžu sods un otrā vieta, atpaliekot no Dāvja tikai 0,6 sekundes. Šai cīņai turpināsim sekot arī turpmākajā sezonā. Trešo vietu ieņēma pieredzējušais Lauris Ermansons, kurš bija iekrājis 15 sekunžu pārsvaru pār Kristeru Kudli, bet gandrīz to nenosargāja “Power Stage”, tomēr finišējot 2.7 seundes priekšā.
1. Dāvis Bite
2. Toms Roberts
3. Lauris Ermansons
Piedāvājam interviju ar ātrāko LRČ2 pilotu Kristeru Svilo:
Sarmā bija daudz pārsteigumu, bet tavs sniegums bija spilgtākais no tiem! Kādas sajūtas pēc finiša?
– Sajūtas pēc finiša bija vienkārši fenomenālas, nobraukt ralliju 30+ sekundes priekšā Gevinam jau lika iedomāties, ka vajadzētu saiet uzvarai ar labu pārsvaru.
Aiz sevis atstāji vīrus, kam ir gan pieredze gan ātrums! Tā bija veiksme? Jaunības trakums? Vai tomēr biji kārtīgi sagatavojies?
– Ātrums rallija laikā pārsvarā ir uz sagatavošanos. Izvēlētie dopi bija personīgi daudz braukti, bet ļoti grūti, tāpēc braucu vairāk treniņus nekā parasti. Bet, protams, arī veiksme tur ir, ar citu pieļautajām kļūdām, kādas sanāca galvenajiem konkurentiem.
Savā klasē biji ātrākais visos ātrumposmos un ieguvi maksimālos punktus! Šādā konkurencē tas ir iespaidīgs rezultāts. Vai ej uz risku, lai izspiestu maksimālu rezultātu?
– Risks jau ir visu laiku, kad braucu, bet šoreiz bija jāspiež cik varēju, dēļ dopu veidiem, kas bija ātri un gana tehniski. Šoreiz ļoti labi sanāca izspiest maksimālos laikus, ko varēju dēļ ļoti noderīgās sagatavošanās.
Tu paliec ātrāks ar katru posmu. Cik daudz laika sanāk patrenēties starp posmiem?
– RBR vairākumā pabraucu, kad gribas uzgāzt pa zemes ceļiem ar sapņu automašīnām, tāpēc sanāk gana daudz patrenēties starp rallijiem. Gandrīz jau katru vakaru sanāk kaut ko pabraukt.
Ir miljons citu spēļu, ko jaunieši spēlē. Kāpēc izvēlies RBR?
– Izvēlos RBR, jo viņa piedāvā vairāk nekā citas alternatīvas, kā “Dirt Rally 2.0”. Protams, RBR jau nav galvenais, ko braucu, jo vajag jau uz speciālām trasēm pabraukt, piemēram spēlēs kā “rFactor 2”.
Kas patīk labāk sniegs, grants, asfalts?
– Visvairāk jau patīk sniegs un grants. Nav ļoti viegli izvēlēties starp tām, bet šobrīd, pēc rezultātiem, sniegs varētu būt favorīts!
Vai brauc arī citas disciplīnas bez rallija? Šoseju? Formulas? Citas spēles?
– Izņemot ralliju, braucu garās ”endurance” sacensības, kā “LeMans 24h” u.t.t, un šogad arī “rFactor 2”. Gribas atkal cīnīties līgā ‘GPVWC’, kur arī esmu ieguvis uzvaru pagājušā gadā FS2 čempionātā.
Ļoti interesanti, paldies. Apsveicu ar uzvaru un novēlu tā turpināt!
– Liels paldies!
Pilni 2. posma rezultāti >>
Sezonas pilotu kopvērtējums >>
Sezonas komandu kopvērtējums >>
Kā redzams rezultātos, konkurence ir milzīga un katra sekunde vai kļūda spēj mainīt pilotu atrašanās vietu turnīra tabulā. Šoreiz daļu no rezultātiem iespaidoja arī tiesnešu lēmumi. Organizatori uzsver, ka sacensībām jābūt godīgām un noteikumi ir vienādi visiem dalībniekiem. Paldies visiem dalībniekiem par aizraujošu sacensību. Sekojiet līdz RBR.LV jaunumiem, treniņiem un tiekamies – “Louna-Eesti Ralli”.
“Sarma 2025” organizatoru speciālo balvu par “Labāko Video Saturu” ieguva Markuss Lauvenšteins: