Eiropas rallija čempionāta TV reitingi turpina pamatīgi augt
Foto: Dace Janova, 4rati.lv
FIA Eiropas rallija čempionāts (ERC) 2017. gadā saņēmis nevien pieaugošu interesi no dalībniekiem un komandām, bet arī būtiski palielinājis televīzijas skatītāju auditoriju.
ERC rīkotāja “Eurosport Events” uzdevumā “Nielsen Sports” speciālisti veikuši analīzi par 2017. gada sezonas pirmajiem četriem posmiem, kuras rezultātā atklāts:
*salīdzinot ar 2016. gadu, par 45% (jeb 13.4 miljoniem) pieaugusi TV auditorija (no 30,156 miljoniem līdz 43,585 miljoniem)
*kopējais TV pārraižu raidlaiks pieaudzis no 234 stundām un 16 minūtēm līdz 241 stundai un 14 minūtēm
*translācijas tiek pārraidīta 41 dažādā TV kanālā, kopumā 88 valstīs
*”Rally Islas Canarias” sasniedzis līdz šim lielāko auditorija – 15,341 miljonus skatītāju
Citi vērā ņemami atklājumi:
*Auditorija ir augusi Beļģijā, Kiprā, Portugālē, un Spānijā, pēdējā no kurām tās pieaugums pēc jaunu translācijas līgumu noslēgšanas ir bijis 9,6 miljoni
*Tiek aptverti arī jauni tirgi – Austrālija (“Eurosport”), Indija (“Neo Sports”), kā arī Tuvo Austrumu un Ziemeļāfrikas reģions (“OSN Sports”)
“Lielais auditorijas pieaugums ir fantastiskas ziņas Eiropas rallija čempionātam un visiem, kuri spēlē lomu tā izaugsmē,” atzīst ERC koordinators Žans-Baptiste Lejs. “Šajā digitālajā ērā esam priecīgi, ka televīzija ne vien saglabā būtiska medija statusu, bet pat turpina augt. Papildu jaunajai un dinamiskajai sociālo mediju stratēģijai, kuru ieviesām gada sākumā, šis 45 procentu TV auditorijas pieaugums atspoguļo ieguldīto darbu ERC TV programmu satura uzlabošanā un ir papildu ieguvums čempionāta mediju atpazīstamībai, kas vēl aizvien ir viena no būtiskākajām “Eurosport Events” rīkotā čempionāta vērtībām.”
Cīņa par ERC tituliem turpināsies “Rally di Roma Capitale” rallijā Itālijā no 15. līdz 17. septembrim, bet sezona noslēgsies Latvijā, no 6. līdz 8. oktobrim notiekošajā “Rally Liepāja”.
Izmantotie resursi:
www.fiaerc.com
www.lvrally.com