Adamo: “Ticu, ka “Hyundai” pieņems lēmumu neaiziet no WRC”

Foto: Hyundai Motorsport

Kamēr “M-Sport Ford” komanda jau uzsākusi savas 2022. gada sacīkšu mašīnas testus, “Hyundai” vienība šobrīd aizvien nav apstiprinājusi, vai paliks pasaules rallija čempionātā, līdz ar to jaunā “Rally1” klases modeļa konstruēšana nav pat uzsākta. Vienības vadītājs Andreā Adamo, neskatoties uz to, noskaņots cerīgi.

Nākamgad spēkā stāsies jaunie tehniskie noteikumi, mašīnas tiks aprīkotas ar bagātīgu hibrīda tehnoloģiju klāstu, bet klase, kas līdz šim bija zināma kā WRC, pārtaps par “Rally1”. Galvenie konkurenti pie jauno mašīnu gatavošanas jau ir krietni priekšā – “M-Sport Ford” pagājušajā piektdienā veica pirmo izbraucienu un šonedēļ sāk testus, pēc kāda laika to darīs arī “Toyota”.

“Varu teikt, esmu optimistisks attiecībā uz to, ka “Hyundai Motorsport” būs viena no pasaules čempionāta komandām jaunajā periodā, kas sāksies 2022. gadā,” saka vienības vadītājs Andreā Adamo. “Mēs nepārprotami gaidām apstiprinājumu no “Hyundai Motor Firm” Korejā. Kad tas notiks, mums nebūs viss jāsāk no pilnīgi baltas lapas, jo mūsu inženieri jau ir veikuši pirmos darbus, balstoties uz datiem, kas mums bijuši pieejami līdz šim. Tomēr man nav ne jausmas, cik laika vajadzēs, līdz mašīna būs gatava testiem.”

Daži noteikti vēl atceras, ka arī “Hyundai” atgriešanās pasaules rallija čempionātā bija noslēpumiem apvīta un pat pēc tam, kad par to tika oficiāli paziņots, tika apšaubīts, vai WRC projekts patiešām ieraudzīs dienasgaismu. Šobrīd “Hyundai Motorsport” komanda aizvadījusi jau septiņas sezonas pēc kārtas, guvusi 18 uzvaras atsevišķos posmos, kā arī pēdējās divas sezonas uzvarējusi komandu vērtējumā. Neviens pilots tās sastāvā gan nav kļuvis par WRC čempionu, bet Tjerī Noivils piecas reizes bijis vicečempions.

Izmantotie resursi:
www.polishnews.co.uk