Vasaras autosprinta čempionāts viesosies Rullīša trasē Jelgavā
Info: LAF Standartauto komisijas preses dienests
Foto: vasarassprints.lv
Sestdien, 23. maijā Jelgavas „Rullīša” kartinga trasē, kura pēc rekonstrukcijas kļuvusi krietni ātrāka, tiks aizvadīts Latvijas vasaras autosprinta čempionāta otrais posms. Sacensību starts paredzēts plkst. 9.30.
Divas dienas līdz Latvijas vasaras autosprinta čempionāta otrajam posmam savus pieteikumus dalībai sacensībās atsūtījuši nedaudz vairāk kā 50 dalībnieki. Tomēr šis skaits vēl var pieaugt, jo reģistrācija turpināsies arī sestdienas rītā (no plkst. 8 līdz 8:50) sacensību norises vietā „Rullīša” kartinga trasē Jelgavā. Iespējams, ka dalībniekus varētu pievilināt ziņa, ka šopavasar sporta kompleksa saimnieks Ēriks Gasparovičs veicis izmaiņas trases konfigurācijā, padarot to krietni ātrāku. Sportisti, kuri jau aizvadījuši pirmos treniņus, atzīst, ka trase tiešām ir interesanta un ātra. Tāpēc atgādināsim, ka vasaras autosprinta sacīkstēs ar savu ielas automašīnu var startēt ikviens brauktgribētājs.
1800 klasē kā līderis uz otro posmu 23. maijā ieradīsies pirmā posma uzvarētājs Ģirts Daugaviņš („Honda CRX”). Zināms, ka „Rullīša” trasē nestartēs 2008. gada čempions Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”), kurš treniņos nobeidzis dzinēju, bet jaunais agregāts vēl nav uzbūvēts. Interesanti, ka arī pērn Skujiņš nepiedalījās Jelgavas posmā, bet sezonas noslēgumā tāpat izrādījās pirmais.
2500 grupā pirmais posms „333″ trasē noslēdzās ar pārliecinošu Mareka Matveja uzvaru. Ar savu jaunuzbūvēto mazo, bet ņipro „Opel Corsa” viņš būs galvenais favorīts arī „Rullītī”. Noteikti labāku sniegumu nekā pirmajā posmā demonstrēs 2008. gada sudraba medaļnieks Raimonds Burakēvičs, kurš pamazām apgūst sava jaunā „Opel Speedster” tehniskās un vadības nianses.
2500+ klasē sezonas atklāšanas posmā pirmoreiz vasaras autosprinta čempionāta vēsturē uzvaru izcīnīja ar aizmugures piedziņas automašīnu braucošs sportists – Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”). Šķiet, ka arī „Rullītī” Štolcermanis varētu būt nepārspējams, jo šī trase viņam labi zināma no kartinga laikiem. Tomēr galvenie sāncenši (Ints Jeršovs („Subaru Impreza”), Austris Antons („Mitsubishi Lancer EVO”)) noteikti domā savādāk.
Klasēs, kurās netiek izcīnītas čempionāta godalgas, pēc pirmā posma vadībā izvirzījušies Uldis Lindermanis („Mitsubishi Lancer EVO”, „Street”), Deniss Očeredņuks („BMW 325″, „Kumho Street”) un Austris Antons („Kumho Sport”).
Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji: tehniskaisveikals.lv, autosport.lv, KUMHO, iAuto, FORSĀŽA, Malek.
Latvijas čempionāts vasaras autosprintā
Kopvērtējums pirms 2. (no 6) posma
1800
Ģirts Daugaviņš („Honda CRX”) 25, Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”) 21, Imants Firsts („Toyota Corolla”) 18.
2500
Mareks Matvejevs („Opel Corsa”) 25, Aigars Tīdmanis („BMW 323 ti Compact”) 21, Normunds Orlovs („BMW 323 ti Compact”) 18.
2500+
Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”) 25, Ints Jeršovs („Subaru Impreza”) 21, Austris Antons („Mitsubishi Lancer EVO”) 18.
Komandas
„SS.lv/SP/4 Racing” (Ģirts Daugaviņš, Ints Jeršovs, Normunds Orlovs) 64, „Car Lab Team” (Mareks Matvejevs, Imants Firsts, Andris Slišāns) 60, „A un A Motorsport R-team” (Aigars Tīdmanis, Austris Antons, Artūrs Šimins) 45.
Vasaras autosprinta kausa izcīņa
„Street”
Uldis Lindermanis („Mitsubishi Lancer EVO”) 25, Mareks Brauns („Subaru Impreza”) 21, Edgars Freivalds („Mitsubishi Lancer EVO”) 18.
„Kumho street”
Deniss Očeredņuks („BMW 325″) 25, Raivis Ranks („BMW M3″) 21, Aleksejs Sorokins („BMW 325″) 18.
„Kumho sport”
Austris Antons („Mitsubishi Lancer Evo”) 25, Aigars Tīdmanis („BMW 323 ti Compact”) 21, Ainars Eikerts („Mitsubishi Evo”) 18.