Jauni gabaliņi autokrosa pirmssezonas mozaīkā

Foto: Ilze Krieviņa

Turpinot otrdien iesākto tēmu, ienāk ziņas arī par citiem gatavībā esošiem sportistiem. Uz krosu tēmē vēl vairāki folkreisa audzēkņi, un ne tikai.

Viens no intriģējošākajiem projektiem top Vidzemes pusē, kur rallija un rallijsprinta braucējam Aigaram Bajāram top Open 2500 klases Subaru. Komplektā ar Intu Jeršovu, Lauri Unāmu un pārējiem klase kļūst arvien aizraujošāka. Jeršovs, piemēram, neizslēdz, ka var pienākt brīdis, kad Open 2500 būs jādala divās kvalifikācijas grupās (tas sasniedzams, ja dalībnieku skaits posmā pārveļas pāri 12 braucējiem).

Pie 1600 klases potenciālajiem dalībniekiem pieskaitāms arī Sandis Džeriņš, kurš šoziem trasē veda Nissan Sunny automašīnu, un pēc ziemas ir viens no LAF Krosa komisijas kausa izcīņas līderiem. Tāpat 1600 klasē debijai čempionātā gatavojas Māris Kaktiņš, kurš ilgstoši gatavo VW Polo automašīnu. Viņš komentāros neizslēdz tehnikas gatavību uz sezonas sākuma brīdi. Kaktiņš 2015. gadā aizvadīja vienu LAF Krosa komisijas kausa sacīksti ar VW Golf II, cerot drīz tikt uz starta regulārākām cīņām.

Pašlaik informācija vēl tiek precizēta par folkreisa braucēju Dāvja Emīla Ūdra un Andra Krivenkova plāniem, taču nojaušams, ka viens debitēs čempionātā 1600 klasē, otrs 2000 Super. Arī cits jelgavnieks Matīss Pelēnis neatmet cerību būt uz starta 2000 Super klasē, kas ir viņa mērķis kopš pērnā rudens.

Iespējams, šogad trasē redzēsim Mārtiņu Starku un viņa Ford Puma auto, lai gan īpašu plašu programmu bijušais čempions neplāno – runa varētu būt par kausa izcīņu Eiropas autokrosa čempionāta posma laikā (paredzēta satelītsacīkste priekšpiedziņas un aizmugures piedziņas auto līdz 2000 kub. cm), un kāds no rallijkrosa posmiem.

Lai arī tas viss ir tikai plāni, baumas un sportistu cerības, labā ziņa ir tā, ka krosa un rallijkrosa ugunskurs starpsezonā kuras visai karsti.

Izmantotie resursi:
www.autocross.lv