‘Superlaps’ seriālā saasināta situācija kopvērtējumā, nākamais posms ceturtdien moto aplī

Foto: Raimonds Volonts

Nedēļas nogales vasarā, it sevišķi autosporta entuziastiem, ir ļoti aizņemtas, tādēļ pozitīvi, ka ir viens sacensību seriāls, kas notiek darbadienu vakaros un kuram nav jāvelta laiks nedēļas nogalē. Tieši tāds ir MANO Superlaps, kā treniņi un sacensības norisinās ceturtdienu vakaros. Nākamais posms tiks aizvadīts jau ceturtdien, 21. augustā, un tajā aicināti piedalīties gan autosporta entuziasti ar ielas automašīnām, gan arī pieredzējuši sportisti ar sacīkšu automašīnām.

Mano R4 2

“MANO Motorsport Events” organizētais Superlaps seriāls ir “Time Attack” tipa sacensības, kurās dalībnieki cenšas uzstādīt pēc iespējas ātrākus apļa laikus. Šajā sezonā īpašu popularitāti ieguvuši MANO rīkotie autošosejas treniņi, kuros dažādas Biķernieku trases konfigurācijas var izbaudīt gan ar ielas, gan ar sacīkšu automašīnām. Treniņos regulāri piedalās 50-60 braucēji, bet arī Superlaps sacensības ieguvušas braucēju atzinību, jo uz starta šosezon katrā posmā izgājuši vismaz 45 dalībnieki. Kopumā pirmajos trīs sezonas posmos Superlaps sacensībās startējuši 89 dažādi braucēji.

Ātrākajā OPEN klasē pēc pirmajiem trim posmiem ar 71 punktu kopvērtējuma vadībā izvirzījies Jānis Straupe (BMW M4), kura kontā divas uzvaras un viena otrā vieta, tomēr viņam uz papēžiem min iepriekšējā posma uzvarētājs Rihards Baumanis ar 67 punktiem (Subaru Impreza STI). Tāpat aizraujoša cīņa izveidojusies par trešo vietu, uz kuru pretendē veseli četri piloti – Kārlis Volfs (Mitsubishi Lancer Evo; 43 punkti), Pēteris Rubulis (Audi S3; 40 punkti), Jevgenijs Jefanovs (Audi TTS; 39 punkti) un Madars Frīdmanis (Audi RS5; 34 punkti).

Mano R4 3

Ar trīs otrajām vietām līdera pozīciju 3000 ieskaitē ieņem bijušais rallijkrosa pilots Artis Baumanis ar 63 punktiem (BMW 3. sērija), savukārt otrais kopvērtējumā ar divām uzvarām divos startos ir Kaspars Mamons (Toyota Yaris). Līdzīgi sīva cīņa kā OPEN klasē ir par trešo vietu, kuru ar 42 punktiem šobrīd ieņem autosportā labi zināmais Alvis Buls. Aiz viņa gan vien pāris punktu attālumā ierindojas Andris Freimanis (38 punkti), Raimonds Meiss (36 punkti), Krists Dāvis Gabaliņš (35 punkti) un Raimonds Poga (34 punkti), tādējādi sagaidāms, ka cīņa par bronzas medaļu izšķirsies vien noslēdzošā posma izskaņā.

2000 klasē stabilā vadībā ir Dāvids Krūze (Toyota GT86), kurš uzvarējis visos trīs posmos, aiz viņa tikpat stabilās medaļnieku pozīcijās atrodas Rolands Ozoliņš (Honda Civic) un Roberts Greiškāns (Honda Civic). Līdzīgi atrāvies no visiem pārējiem FWD OPEN klases kopvērtējumā ir Edvīns Jureckis (VW Golf), kuram šosezon jau divas uzvaras, savukārt aiz viņa izveidojusies interesanta trīscīņa starp Nauri Kalniņu (VW Golf), Staņislavu Strižko (Seat Leon) un Oskaru Zuikinu (VW Golf).

Mano R4 4

1600 klasē lielisku sniegumu šosezon demonstrē vairākkārtējais Latvijas autošosejas čempions Jānis Vanks (Toyota Yaris), kuram arī divas uzvaras trīs posmos un pārliecinoša vadība kopvērtējumā. Tikpat pārliecinoša otrā vieta Kerijam Staškevičam (Toyota Yaris), kamēr uz trešo vietu šobrīd tēmē vēl trīs piloti – Kārlis Butkēvičs (Opel Tigra), Pēteris Špūle (MINI One) un Domeniks Bērziņš (BMW 1. sērija). SUPERCAR klasē pēc pirmajiem trim posmiem vadībā ir Edgars Eriņš (Lotus Elise), tikmēr RACE ieskaitēs kopvērtējuma līderi ir sekojoši – Roberts Ozoliņš (RACE 1600), Kaspars Tiders (RACE 2000), Ģirts Celms (RACE OPEN) un Dmitrijs Gorņevs (RACE BMW 325).

Lai arī Superlaps sezona iet jau otru pusi, nākamajā posmā uz starta laipni gaidīti ne vien kopvērtējuma cīņās iesaistītie, bet arī tie, kas vēlas sacensību gaisotnē izmēģināt savus un sava auto spēkus aizraujošajā Biķernieku trases moto apļa konfigurācijā. Ja ir radusies vēlme iziet uz starta gaidāmajā posmā, tad jāpiesaka vienreizējā LAF licence un jāiegādājas nelaimes gadījumu apdrošināšana, abas šīs lietas var ērti sakārtot www.laflicences.lv. Tāpat licences iegūšanai nepieciešams saņemt medicīnisko izziņu no ģimenes ārsta vai veselības centra, kurā minēts “praktiski vesels, var nodarboties ar autosportu”. Ielas klašu braucējiem pie licencēm jāizvēlas Standartauto komisijas vienreizējā autosprinta licence, savukārt RACE klasēm izdevīgākais risinājums būs Šosejas komisijas nacionālā “Šoseja C” līmeņa licence.

Mano R4 5

Superlaps sacensības notiek sadarbībā ar pasākuma atbalstītājiem Trident, MAD Design un LAF Standarta Automobiļu komisiju, un tās ceturtdien iesāksies ar reģistrāciju un tehnisko komisiju (16:00-17:40), savukārt pirmā brauciena starts paredzēts 18:00. Plašāka informācija pieejama mājaslapā www.manoevents.lv, tāpat aicinām sekot līdzi aktualitātēm MANO Motorsport Events sociālo tīklu kontos Facebook www.facebook.com/manomotorsportevents un Instagram www.instagram.com/manomotorsportevents/.

MANO Superlaps 2025. gada atlikušo sacensību un treniņu kalendārs:
4. posms, 21. augusts, Biķernieku moto aplis
Treniņš, 25. augusts, Biķernieku auto aplis
Treniņš, 18. septembris, Biķernieku apvienotais aplis
Treniņš, 26. septembris, Biķernieku apvienotais aplis
5. posms, 27. septembris, Biķernieku apvienotais aplis

Informāciju sagatavoja: 
MANO Motorsport Events

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *