Serderidis pārtrauc sponsorēt Munstera WRC karjeru

Foto: M-Sport
Greguārs Munsters turpina meklēt risinājumus savai nākotnei rallijā, lai gan līdz 2026. gada sezonas sākumam atlikuši vien pāris mēneši. Kopš 2023. gada viņš startē pasaules rallija čempionātā ar “M-Sport Ford” tehniku un šobrīd aizvada otro pilno sezonu “Rally1” klasē.
Līdzšinējo karjeru Munsteram palīdzējis nodrošināt ietekmīgais grieķu uzņēmējs Džourdans Serderidis, taču tagad finansējums būs jāmeklē pašam, jo galvenais atbalstītājs naudu vairs nedos.
“Džourdans man jau ir palīdzējis pietiekami,” apstiprina Munsters, reizē atklājot, ka šobrīd sarunas veic “visos iespējamajos virzienos”. Uz jautājumu, cik liela ir iespēja stāvēt uz starta Montekarlo rallijā, viņš atbildēja tieši: “Godīgi sakot, man nav ne jausmas. Izredzes ir no nulles līdz 100%.”
Sarunas notiek gan par vietu kādā no “Rally1” komandām – “M-Sport” vai “Hyundai”, gan par iespējām braukt ar “Rally2” auto. Šeit tiek piesaukta “Toyota” un vairāki privātie projekti. “Toyota” gadījumā runa ir par vietu, ko atbrīvos Olivers Solbergs. Tikmēr Munsters, iespējams, pārrunā situāciju arī ar “Škoda” un “Stellantis”, kas nākamgad WRC vidē atgriezīsies ar “Lancia” jauno “Rally2” auto.
Munsters uzsver, ka tālāka nākotne arī pašlaik ražotājiem ir neskaidra. 2027. gads būs būtisks pagrieziena punkts, jo “Rally1” ēra noslēgsies, un jaunā top klase tiks balstīta uz “Rally2” tehnoloģiju. “WRC27 noteikumi ir tikko pabeigti. Izņemot “Toyota”, neviens vēl precīzi nezina, ko darīs 2027. gadā,” atzīst pilots.
Munsters cer, ka skaidrība par nākamo sezonu viņam varētu rasties jau nākamnedēļ.
Izmantotie resursi:
www.rallyjournal.com