Atskats uz Meksikas WRC

Info: http://www.crash.net/
Foto: http://www.motorsport.com/

Svētdien ar S.Loeba uzvaru noslēdzās 2007.gada sezonas WRC 4. posms. S.Loebs rallija vadībā izvirzījās pēc tam, kad jaunajam P.Solberga “Subaru Impreza WRC2007 S12B” modelim pārbrauciena laikā no piektā ātrumposma uz sesto pazuda eļļa. S.Loebs, izvirzoties rallija vadībā, turpināja braukt savā tempā un lēnām palielināja savu pārsvaru. Rallija beigās francūža pārsvars pār savu tuvāko sekotāju M.Gronholmu sasniedza 55 sekundes.

Pēc uzvaras S.Loebs atzina, ka viņš bija ļoti uztraucies par „Citroen” C4 jauno modeli, jo jaunajam modelim tā bija debija uz grants seguma.

„Es ļoti gribēju redzēt kā C4 uzvedīsies uz irdena seguma. Mani pēdējie iespaidi uz sniega bija satriecoši un es biju ļoti apmierināts ar C4 automobili. Pēc Meksikas posma varu teikt, ka C4 WRC ir ātrs un man ar to ir ārkārtīgi patīkami braukt. Tagad ir labs iemesls būt optimistiski noskaņotam uz turpmāko sezonu, bet tas nebūs viegli. Šī man un manam stūrmanim bija trīsdesmitā uzvara, braucot kopā WRC sacensībās.”

Arī otrās vietas ieguvējs M.Gronholms ir apmierināts ar savu sniegumu un uzskata, ka galvenā cīņa vēl tikai priekšā.

„Piektdien mums bija šādi tādi sarežģījumi ar mašīnu, jo it kā braucām ātri, bet kopvērtējumā bijām tikai piektajā vietā. Sestdien mēs šo to pamainījām un tad viss notika tā, kā tam vajadzēja būt. Mēs esam vadībā gan ražotāju ieskaitē, gan individuāli. Svarīgi pēc S.Loeba uzvaras bija tas, lai es finišētu otrajā pozīcijā, jo pretējā gadījumā viņš mums kopvērtējumā pietuvotos vēl tuvāk. Man tas izdevās, bet ceru, ka Portugālē būs otrādāk.”

Neskatoties uz savu kļūdu 13. ātrumposmā, „BP Ford” komandas pilots M.Hirvonens kopumā bija apmierināts ar savu sniegumu Meksikā.

„Es esmu laimīgs, nopelnot savus kārtējos sešus punktus. Pēc rupjās kļūdas, ko pieļāvu 13. ātrumposmā, es zaudēju iespēju pacīnīties ar Gromholmu. Mašīna klausīja un gāja labi, tāpēc gribu pateikt savai komandai lielu paldies par to.”

„Subaru” komandas pilots K.Atkinsons arī ir apmierināts ar jaunā “Subaru Impreza WRC2007 S12B” modeļa debiju.

„Uz Meksiku mēs devāmies ar mērķi finišēt pirmajā pieciniekā, tāpēc uzskatu, ka mans sasniegtais rezultāts debijai ir apmierinošs. Pēdējās dienas ātrumposmos izmēģinājām nedaudz savādākus regulējumus, bet tas nedeva vēlamo rezultātu. Starpposmu rezultāti sāka pasliktināties, tāpēc beigās tika izmantoti sākotnējie regulējumi. Šim modelim, salīdzinājumā ar iepriekšējo, ir lielāka stabilitāte un kopumā uzskatu, ka tas ir daudz konkurētspējīgāks nekā iepriekšējais modelis. Domāju, ka Portugālē mums ies daudz labāk.”

Pēc Meksikas rallija nikns uz sevi bija „Stobart” komandas braucējs H.Solbergs, kurš vaino sevi pirmās dienas neveiksmē. Ja nebūtu šīs kļūdas, tad H.Solbergs noteikti varētu pacīnīties par pirmo piecinieku.

„Šodien mums gāja labi, jo nebija īpaši jāuztraucas. Esmu neapmierināts ar savu kļūdu pirmās dienas otrajā ātrumposmā. Zinu, ja es nebūtu kļūdījies, tad mans rezultāts būtu daudz labāks. Bet no otras puses, esam ieguvuši vērtīgu pieredzi uz grants seguma, kas noteikti man nāks par labu turpmākajiem grants rallijiem.”

Ļoti priecīgs par savu punktu bija M.Vilsons, kuram izdevās ierindoties astotajā vietā, tādējādi nopelnot savu pirmo punktu šosezon.

„Esmu ļoti apmierināts ar savu sniegumu. Esam veiksmīgi sasnieguši finišu un tas ir tas, ko pirms rallija cerējām sasniegt. Svarīgi bija nekļūdīties un finišēt. Mums bija dažas nelielas problēmas ar mašīnu, tāpēc mans kopvērtējuma laiks varēja būt vēl nedaudz labāks. Domāju, ka Portugālē mums varētu veikties vēl labāk.”

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *