LRČ līderis N.Grjazins ar “Škoda Fabia R5” startēs ERC posmā Šveicē

Foto: motorsport.com

Latvijas rallija čempionāta (LRČ) līderis Nikolajs Grjazins šīs sezonas Eiropas čempionāta (ERC) noslēdzošajā posmā Šveicē startēs ar “Škoda Fabia R5” automašīnu.

18 gadus vecais krievu pilots, kurš pārstāv Latvijas komandu “Sports Racing Technologies”, šogad aizvada debijas sezonu rallijā. Neskatoties uz to, vienu posmu pirms sezonas beigām Grjazins ir līderis Latvijas čempionātā un nākamnedēļ gaidāmajās sacensībās “Rallijs Latvija 2015” ar Eiropas Junioru vicečempionu Ralfu Sirmaci cīnīsies par titulu LRC3 grupā.

Šajā sacīkstē ar “Sports Racing Technologies” komandas apkalpoto “Škoda Fabia R5” pirmo reizi startēs pilota Raimonda Kisiela ekipāža, savukārt Eiropas čempionāta noslēdzošajā posmā “Rallye International du Valais”, kas no 29. līdz 31. oktobrim risināsies Šveicē, pie mašīnas stūres sēdīsies Nikolajs Grjazins. Viņam tas būs ne vien pirmais starts pie R5 klases auto stūres, bet arī Eiropas čempionātā.

Lai gan lielāko pieredzi jaunākais no brāļiem Grjaziniem guvis ar priekšpiedziņas auto “Peugeot 208 R2”, pērn viņš ar pilnpiedziņas “Mitsubishi Lancer Evo IX R4” izcīnīja otro vietu “Moscow Rally Show” sacīkstēs, bet vēlāk kopā ar vecāko brāli Vasīliju veica “Ford Fiesta S2000” auto testus. Vasīlijs Grjazins ar tādu mašīnu agrāk veiksmīgi startēja Eiropas rallija čempionātā, līdz ar to visai daudz informācijas var nodot savam daudz mazāk pieredzējušajam brālim.

erc-ralli-dyu-vale-2015-skoda-fabia-r5-nikolaya-gryazina

“Šo mašīnu dabūjām pavisam nesen un pagaidām to esmu izmēģinājis tikai rūpnīcas poligonā,” stāsta Nikolajs Grjazins. “Daudz laika pie stūres vēl neesmu pavadījis, bet “Škoda” man uzreiz iepatikās. Tai ir daudz jauku funkciju, ļoti laba ergonomika un viss salonā ir novietots loģiskā izkārtojumā. Kad pārsēdos tajā no sava “Peugeot”, uzreiz šķita, ka tas ir pavisam cits līmenis. Brauc šī mašīna forši. Tai ir interesants paātrinājums, saprotami darbojas vairāki kontroles režīmi un antilags.”

Grjazins stāsta, ka šis auto liekoties “svaigāks” nekā “Mitsubishi Lancer Evo IX R4” un ar to var pabraukt ātrāk nekā “Ford Fiesta S2000”.

“Tā mašīna bija skaļa, bet brauca ne pārāk labi, kamēr šī ir klusa un ātra,” atklāj Nikolajs. “Domāju, ka pa asfaltu ar to varēs pabraukt ļoti labi. Vēl ir nopietni jāpierod pie pilnpiedziņas, ko nāksies patrenēt. Šobrīd jau gatavojamies Eiropas čempionāta Šveices posmam. Tas būs pārbaudījums gan mašīnai, gan manis pašam. Par nākotnes plāniem vēl pāragri spriest.”

“Rallye International du Valais” sacensības netika izvēlētas nejauši. Pirmkārt, tajās būs liela konkurence, kas ļaus objektīvāk izvērtēt rezultātus, otrkārt, rallijā savulaik braucis Vasīlijs Grjazins, līdz ar to komandai būs pieejama papildus informācija.

Izmantotie resursi:
www.ru.motorsport.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *