Aizvadītas virtuālā minirallija sacensības ‘Vidzeme 2025’

Apsveicam visus ar pirmā virtuālā minirallija posma “Vidzeme 2025” noslēgumu! Bija patiess prieks minirallijā “Vidzeme” redzēt tik lielu pilotu pulku – 125 braucējus. Redzējām autosportistus, kas cīnās par uzvarām arī citos RBR čempionātos, vienlaikus arī debitantus un autopilotus, kas šķietami atgriezušies pēc zināma pārtraukuma pie auto stūres. Vēlējāmies arī atsevišķi atzīmēt pilotus, kas ir bijuši tik drosmīgi un savus komforta auto nomainījuši pret citiem auto, iespējams, ne vienmēr izvēloties konkurētspējīgākos auto, priekšroku dodot paša priekam.
Un tagad aplūkosim, kā tad risinājās cīņas katrā no ieskaites klasēm.
Pirms noslēdzošajiem Biķernieku ātrumposmiem pilnpiedziņas klasē goda pjedestāls bija sasniedzams jebkuram no “Top 6” braucējiem, tuvā laika starpība starp autobraucējiem kutināja nervus ikvienam. 4WD klasē nepārspēts līderis ar stabilu 21 sekundes pārsvaru bija Raivo Dabiņš. Kristaps Ušvils pēc vairākām pieļautajām kļūdām Biķernieku trases līkločos palika trešajā vietā, otro vietu atstājot savam konkurentam – Rihardam Maspānam, kura samērā stabilais sniegums, nodrošināja pilotam goda pjedestālu.
Secīgi, pilnpiedziņas klases “Top 10” ierindojās Kaspars Kvants, Daniel Ungurs, Einārs Bērze, Atis Līcis, Santis Sarkanis, Ģirts Valdmanis un Jānis Veilands.
Priekšpiedziņas klasē bija novērojama stabila līderu segregācija. Absolūti nepārspēts palika Roberts Binovskis, kurš svinēja uzvaru ar 28.5 sekunžu pārsvaru pār savu tuvāko sekotāju Kristeru Svilo. Pēc cīņas starp Kristapu Baķi, Tomu Ķinēnu, Edvardu Egli un Kasparu Baumani, trešo vietu svin Kaspars Baumanis.
“Top 10” priekšpiedziņas klasē pēc augstāk minētajiem pilotiem ierindojās Tomass Veveris, Kristians Jakovļevs, Pēteris Dūka un Artūrs Stiebriņš.
Pakaļpiedziņas klasē par līdera pozīciju bija izvērsusies pamatīga cīņa starp Dāvi Biti un Tomu Robertu. Dāvis Bite spēja atrast savu pareizo formulu, izbraucot pārliecinoši vienlaikus nenodedzinot riepas un pakāpeniski līdz finišam palielinot savu pārsvaru līdz 7 sekundēm. RBR turnīru debitants Rihards Sproģis parādīja savus talantus ieņemot trešo vietu, aiz sevis atstājot daudzus pieredzējušus virtuālā autosporta veterānus.
Pakaļpiedziņas klasē “Top 10” ierindojās tādi piloti kā Elmārs Tikums, Ronalds Lūkins, Patriks Gromovs, Edgars Demesenkovs, Lauris Ermansons un Atis Gromovs. Ārpus “Top 10” šoreiz palika Voldemārs Kalve un Rūdolfs Borhards, taču kaut kas mums čukst priekšā, ka šie divi piloti turpmāk sagādās pamatīgas galvassāpes šī posma līderiem.
Komandu ieskaitē lielāko punktu skaitu, kopumā 158, ieguva “KERT-i Racing” komanda. Otrajā vietā ar 120 punktiem “GMR Motosport”. Godpilnajā trešajā vietā ierindojas “D-Factory Racing Black”, iegūstot 104 punktus. Diemžēl, šoreiz komandu ieskaitē notika diskvalifikācija par nolikuma neievērošanu, tāpēc draudzīgs atgādinājums nākotnei – lūdzu iepazīstieties ar minirallija nolikumu un sekojiet līdzi nosacījumiem.
Teksts : RBR.LV
Stāsta virtuālā minirallija “Vidzeme 2025” dalībnieks Roberts Šivars:
“Protams, kā parasti, jāsāk ar lielu PALDIES sacensību organizatoriem par šādu pasākumu un iespēju! Parasti RBR.LV čempionātos braucu ar “Ford Fiesta Rally3”, kas ir viena no modernākajām automašīnām simulatorā, bet šoreiz nācās braukt ar kaut ko leģendārāku – “Subaru Impreza GC8”, tas nozīmēja lielāku motoru, skaļāku anti-lag un vienkāršotu piekari (pēc WRC standartiem).
Tātad, protams, treniņi pirms sacensībām – no bēniņiem izvilku H-tipa pārslēdzēju un devos uz Biķernieku SSS ātrumposmu, jo neliela nojauta jau bija, ka tieši šis ātrumposms būs satopams arī paša minirallija maršruta kartē. Pēc pāris ilgākiem vakariem bija klāt arī pats rallijs! Neliels stress protams pirms starta bija, jo šoreiz galvenais mērķis nebija tikai finišēt. Pateicoties šaurajiem un īsajiem ātrumposmiem, konkurence bija patiesi sīva, dažos ātrumposmos pat pieci braucēji iekļāvās 1 sekundes desmitdaļā.
SS1 un SS2 noritēja mierīgi un bez aizķeršanās, nu ja vienīgi zaudēju dārgās sekundes, cīnoties ar pedāļiem, kas ļoti gribēja “pamest čatu”. SS3-4 jau kļuva interesantāk, 3. ātrumposma vidū gandrīz neierakstījos roterī un sanāca noslāpt, zaudēju aptuveni 3 sekundes, bet kopvērtējumā paspēju jau izkrist no “Top 20”. Pēc SS4 ļoti priecājos satikt savus virtuālos mehāniķus, kas ātri salaboja gan sasisto bamperi, gan motora pārsegu, tad, kad biju izdomājis taranēt trases malā noliktos reklāmas banerus.
Nu bija pienākuši noslēdzošie – SS5-6 ātrumposmi Biķernieku trasē. Godīgi sakot, no šiem ātrumposmiem man bija bail, tehniskās, atpakaļejošās, precizitāti prasošās sekcijas pilnīgi neatbalsta manu braukšanas stilu. Par laimi testos atstātās stundas atmaksājās un izņemot nelielu ieslīdēšanu trases nožogojumā, tieši pēc rallijkrosa tramplīna, arī 5. ātrumposms bija pievarēts! Dodoties “Power Stage” ātrumposmā, nepameta doma – “Eu, bet šito varētu pat finišēt ne pēdējais”, nu tad arī ar šādu ideju, salīdzinoši mierīgi sasniedzu ātrumposma finišu. Biju priecīgs – smaids līdz ausīm un pat pēc finiša sanāca uzgriezt pāris saulītes!
Minirallijs bija patiesi izdevies gan man, gan manai komandai – “Super Average Racing”, kas arī izpildīja sava nosaukuma prasības un bijām gandrīz pa vidu – astotā no 12 komandām! Tagad atliek trenēties jau nākamām sacensībām – beidzot grunts!”