Makinens kritizē Latvalu un Mīki par plāna neievērošanu

07/08/2019 |

Foto: Toyota Gazoo Racing

“Toyota” rallija komandas vadītājs Tomijs Makinens pēc sacīkstēm Somijā kritizējis savus pilotus Jari-Mati Latvalu un Krisu Mīki, jo, viņaprāt, tie aizmirsuši plānu, kas šajā pasaules čempionāta posmā bija jāizpilda.

Komandas līderis Ots Tanaks Somijas rallijā guva jau ceturto uzvaru šajā WRC sezonā un vēl vairāk nostiprinājās kopvērtējuma vadībā, kamēr viņa komandas biedri neiztika bez problēmām. Mīke sestdien izstājās ar sasistu mašīnas kreiso aizmugurējo daļu, turklāt svētdien avarēja vēlreiz, kamēr Latvala tajā pašā ātrumposmā sestdien pārsita riepu, sabojājot mašīnas virsbūvi, bet spējot turpināt sacensības. Pirms tam viņš kādu laiku bija rallija vadībā.

“Es domāju, ka Kriss un Jari-Mati aizmirsa, kāds bija uzstādītais mērķis šajā rallijā,” vēl sacīkšu laikā sacīja Makinens. “Pirms rallija mums bija patīkama tikšanās, kurā izrunājām lietas un es viņiem teicu, lai nemēģina sekot Otam. Teicu, lai viņi brauc savā manierē un koncentrējas uz savām lietām. Bet, kad viņi uzvelk galvā ķiveri un uzsāk cīņu, viņi aizmirst visu. Bija tikai jautājums, kad notiks tas, kas notika. Viņi tikai prāto, ka Ots brauc ātri un aizmirst paši par savu braukšanu.”

Makinens atzīst, ka šādas problēmas netika piedzīvotas pirmo reizi un šogad novērotas jau iepriekš.

“Kaut kādā veidā viņu koncentrēšanās tikusi ietekmēta,” atzīst “Toyota” komandas boss. “Kamēr tu spēj saglabāt koncentrēšanos un fokusējies uz to, ko pats dari, viss strādā. Ja tā dara, tad izdodas būt daudz ātrākam un bez lieka riska. Par nelaimi, šogad tā nav pirmā reize. Ko mēs varam darīt? Jāatgādina viņiem tas atkal un atkal, un jācer, ka viņi to vienreiz atcerēsies.”

Latvala atzina savu vainu riepas saplēšanā: “Līkuma ārmalā bija grāvis, kur atradās akmens galvas lielumā. Iepriekšējā gadā organizatori tur bija uzlikuši betona aizsargsienu, lai mēs nesaīsinam līkumu, bet šogad tās vairs nebija, tāpēc līkumu izbraucu ātrāk un ārmalā izslīdēju par tālu. Tā bija mana kļūda, bet Esapeka Lapi atradās man tuvu, tāpēc bija nedaudz vairāk jādod gāze grīdā.”

Galu galā Latvala piekāpās ne vien komandas biedram Tanakam, bet arī “Citroen” pilotam Lapi, paliekot trešajā vietā.

Izmantotie resursi:
www.autosport.com

Izstrādā un uztur IG Studija
coloring.cool